2009. június 24., szerda

300

Ez is csak engem érdekel, tudom. Szóval a képeim...Mind eltűnt. Az összes, amit az öt hónap alatt kicsinyítettem, szerkesztgettem, netről levadásztam. És ki tehet erről???? A google?? Neeeem! (illetve szerintem részben igen) Én??? Igeeeeen! Ugyanis kiírta a Picasa-m, hogy kicsikét sok képet töltöttem fel Bobóról (nem is értem, mi az a heti párszáz?) és törölni kéne, vagy pénzért tárhelyet bővíteni. Erre gondoltam, még húzom kicsit az időt, míg kitalálok valamit (gyűlölök képekkel bíbelődni) és törlök néhány sokképes-nem-Bobós mappát. Így pl. a Blogos mappámat is. Azt a rendszer magának kreálta és töltögette fel bele az összes olyan képem, amit a blogba beszúrtam. Nem is értettem, minek csinálja, kinek kell az, delete. Bizotsan törölni kívánja? Biztosan. Itt őrjöngök két napja, hogy hova tűnnek el a képeim, kínomban felmentem egy angol blogspot-os fórumba, ahol láttam, hogy mások is küzdenek ezzel a hatalmas problémával, még meg is örültem, de gyorsan lelombozódtam, mikor kiderült, hogy nem valami átmeneti rendszerhiba folyományaképp törlődtek, hanem örökre és ráadásul az én hülyeségem miatt!!!!!! ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Most kezdjem visszatöltögetni őket vagy mi legyen????? Szeretem a blogom, néha visszanézek ezt-azt, hiányoznak a képeim!!!!!!!! Pont ez hiányzott, hogy háromszáz képet egyesével visszakereshessek, tölthessek.....

7 megjegyzés:

  1. Ez nemcsak Téged érdekel! Én nagyon szerettem Bobó képeit és ezzel szerintem nem vagyok egyedül... Nem lehet valahogy visszacsinálni??! Baccus, nagyon sajnálom! :-(

    VálaszTörlés
  2. Jajj, szegénykéééém.

    VálaszTörlés
  3. Basszus! Szííívás! Szegény!

    VálaszTörlés
  4. Hú! Hát én nem egészen értem, hogy mi történhetett, de ez rémes!!???? Ölni tudnék a fotókért! És attól is tartok, hogy egyszer, valami baki miatt eltűnik a blog.....Te csinálsz biztonsági mentést?
    Nagyon sajnálom, hogy ez történt....
    A mailt nem felejtettem el, csak gondoltam mellé teszek egy képet is, de nem jutok a lenti géphez, hogy keressek...

    VálaszTörlés
  5. Húúú, ez szőőőőrnyűűűűű!!!!

    VálaszTörlés
  6. Szörnyű-szörnyű, de nem elkedvetlenedni, várjuk az új bejegyzést! :-) Mi eddig el voltunk kényeztetve a gyakori bejegyzésekkel, kéremszépen.

    VálaszTörlés
  7. Szép sorban töltögetem őket vissza...de még mindig idegbeteg leszek tőle, mert rettentően gyűlölök képekkel szöszmötölni..de mindent a blogért :))
    Piros, ha még visszanézel ide: nem csinálok mentést, bár most ki fogom nyomtatni egy részét, hogy nagyszüleim is elszórakozhassanak rajta, gondoltam meglepem őket vele.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?