2009. június 13., szombat

Anyád!

Soha nem értettem, hogy a nagyszüleim miért keverik össze állandóan, hogy ki kinek a kije. Miért mondják az öcsémnek rám célozva, hogy anyád így meg úgy; miért mondják nekem nagyanyámra célozva, hogy kérdezd meg anyádat; miért hívnak engem anyám becenevén, stb stb.
Amikor terhes lettem mindent más szemszögből láttam. A tesóimat folyton arról kérdezgettem, hogy mit szólnak, hogy új kistesójuk lesz? (Más kérdés, hogy útközben kiderült tényleg lesz új kistesójuk is, de én a mi gyerekünkre célozgattam. Az én tizenéves tojáshéjassegű kistesóim nagybácsik-nénik lesznek????? Ááá, ez hülyeség!! A Bence is fogalmi dugóba keveredhetett, mert egyszer - még nem voltam terhes-, felrikoltott, hogy "Anya, nem kéne már nekünk egy unoka? Szóval a tesóimnak a születendő gyerek nem testvére....?? Szokatlan. Annak kéne lennie. Aztán: (a legdurvább!!) Anyukám nagymama??????????? Ennél nagyobb hülyeséget tényleg nem tudok elképzelni. Ő tűsarkúban jár, napszemüveget hord, úgy vezet, mint egy pasi, bulizni jár, káromkodik, állati jófej és nem utolsósorban: fiatal!!!! Egy nagymama nem ilyen.... A dédszülők pedig? A dédszülők általában iszonyú öregek, magatehetetlenek, nemjófejek, szőrös az arcuk, rossz a szaguk és vidéken élnek (kivéve a mi Mamukánkat :) ). Nos az én -legalábbis az anyai-nagyszüleim fiatalok (aligmúltak hetven), dolgoznak, kertészkednek, fittek, jófejek, napoznak, a kertjükben, nem szőrös az arcuk, hitelkártyára vásárolnak és mobiltelefonálnak, szóval ők dédszülők???? Lárifári.... A lényege ennek a sok-kérdőjeles-felkiáltójeles bejegyzésnek, hogy nem áll a számra Bobónak azt mondani, hogy a mindjárt jön a nagyanyád, látod a dédnagypapád milyen vicces, stb stb. Hanem pl: Menj anyádhoz! (anyukámra célozva); megyünk a nagyszüleidhez (dehogy! az én nagyszüleimnhez) Kezdődik tehát nálam is a képzavar és beszélek össze-vissza hülyeségeket a lányomnak. Öööö...a fiamnak... :)))

5 megjegyzés:

  1. A tiéd legalább vidám lett... :)

    VálaszTörlés
  2. Eeeez igen:-)))Azé' bírtam ám követni.Édes a fotó:-))

    VálaszTörlés
  3. én az anyja neve rovatba zavarodom bele mindig. Milyen már, hogy ide az ÉN nevem kerül????

    VálaszTörlés
  4. hát az is nagyon durva, bár neked van némi előnyöd, gondolom többször szembesültél már vele. :))
    Eddig egyszer sem kettessel kezdtem a születési dátumát, ha pl recire fel kellett írni...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?