2009. június 20., szombat

A befutó

Tegnap végre megérkezett. Évek óta vártam rá, sokat vitatkoztunk rajta, kell-e vagy nem, én nagyon régóta nagyon szerettem volna. Győző mindig ellene volt: nincs rá szükségünk, nincs pénzünk sem megvenni, sem fenntartani. Én meg csak kapálóztam, hogy de igenis szükségünk van rá, mert borzasztó, hogy nem tudunk nélküle egyet gondolni és leruccanni a Velencei-tóhoz vagy elmenni nagybevásárolni és mindig a sarki CBA-ból kell ölben hazahordani a sok mindent vagy nyaralni is csak akkor tudunk, ha jön még valaki, akinek van. Szóval én úgy éreztem, hogy rengeteg lemondás nélküle az élet.
Végül a jó (én) csak elnyerte jutalmát, mert azzal még ő sem vitatkozhatott, hogy egy kisbabával már valóban nélkülözhetetlen kellék. Eredetileg már akkorra meg kellett volna lennie, mire Bobeszka megszületik, de nem így alakult (tanulság: soha ne üzletelj haverral), úgyhogy még mindig várnunk kellett, meg törni a fejünket, számolgatni a kis pénzeinket. Én már nagyon türelmetlen voltam, meg paráztam, hogy nyakunkon a nyár, nem bírunk moccanni, le kell fújni a nyaralós terveinket, stb. De szerencsére elég gyorsan, elég jót talált az én Győzim és tegnap begördült vele a ház elé. Nem egy Qashqai amit én szerettem volna vagy egy Hammer, amit Győzi, de a miénk: a Fábiánk.

4 megjegyzés:

  1. Kezdetnek jó kis autó ez! Én is ugyanezen tipródom autó ügyben, de extra lakáshitel mellé már nem futja. Jövőre azért már tényleg be van tervezve, főleg ha végre lesz kistesó is. Megkérdezhetem, hogy kb. mennyiért vesztegetnek egy ilyet?
    Marcsi

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekünk is többen ajánlották, hogy megbízható autó ez. Hát, reméljük! ;)
    Ára : a legkisebb hétjegyű számnak a nyolcvan százaléka. :) 8 éves, 40ezer kilcsi van benne.

    VálaszTörlés
  3. mikor kiderült,h jön D még azon a 7en vettünkmi is kocsit. piros Fabia kombit. szuper döntés volt, h kombit vettünk.
    Levi (lev a rendszáma) óta más az életünk is.

    gratula hozzá.

    szeder

    VálaszTörlés

Mit szólsz?