2009. június 20., szombat

Bobó nevet!!!!

Új dologgal rukkolt elő, amire nem is számítottam ilyen korán, de három napja, amikor csikiztem-bohóckodtam neki, hangosan felkacagott. Aztán két napja este a hasát puszilgattam, akkor is. Tegnap pedig.....itt volt anyukám, Bobó felébredt, kivettük és olyan hangosan kacarászott ( a nagymamájára!), hogy mi is megszakadtunk a röhögéstől (bennem meghatódós könny is bújkált). A videón egy szolidabb verzió látszik, ennél sokkal jobban gurgulázott az ölemben. Ez volt a legédesebb hang, amit valaha hallottam!!!

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon boldogságos, csuda ééédes kacaj:-))))

    VálaszTörlés
  2. Annyira édes, imádnivaló! :-)

    VálaszTörlés
  3. Zalán ma kezdett hangosan mosolyogni. Meg kell zabálni mindet! :)

    VálaszTörlés
  4. Hat Te!!! Most vegigneztunk Farkassal jonéhány Bobo videot, mert a pelenkázós film hangjaira felfigyelt, és kiváncsian bekukkantott, hogy mit nevetgelek olyan joizuen, es behaltunk rajta!!!! Ez a gyerek egy mókamester!!! Akkora arc! Imádnivaló! Még Bobóvideot!
    Na és csipem a humorodat nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Piroska vagyok mellesleg, de valamiert a Mazsola nevemen szolit a gep. Hat jo, legyen, de azért tudd, hogy én vagyok:-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Piroska, a Farkasból valahogy kikövetkeztettem, hogy Te vagy! ;) És köszi a bókokat mindenkinek!! :))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?