2009. június 10., szerda

Újabb költözés

A tévénézős parámból kifolyólag tegnap felforgattuk a lakást (főleg a nagyszobát) és új játszóhelyet kapott az én Botibabám. Ez sokkal nagyobb, rendezettebb, világosabb és a tévét sem látja. Kicsit nehezebb mellékunkorodni, de ez már legyen az én bajom. Kapott egy világbajnok falvédőt (egyelőre mekkelek módon feltéve), most amiatt gúvasztja a szemeit hátrafele.... :)
Ezt a felforgatás közepette csináltam Bobóról, hogy megörökítsem, ahogy fekszik a káosz közepén és most vettem észre, hogy ezen is tévét néz!!!! :) Az új helyén hátrafele gúvaszt.
A mi mozgásterünk kicsikét így lecsökkent, Győző morog is, mert keskenyebb helye van a hálóba becélozni és a jukka is útban van, az újságtartónak pedig egyáltalán nincs helye. Cserébe viszont újra akadálymentesen el bír menni az ágyunk mellett a fekvőhelyéhez, mert a nagy felforgatásban olyan lendületet kapott, hogy szétszerelte Bobó elsőidős-miszobánkban-ágyunkvégébenlévő kiságyát : ((((( A hálóban most semmi nincs, ami este arra emlékeztetne, hogy a kisszobában szuszog az én édes Kismanóm... :(((

1 megjegyzés:

  1. én egy pelust lógatok le a játszószőnyeg egyik hídján és így nem nézi a TV-t, ellenben én látom... :-DDD

    VálaszTörlés

Mit szólsz?