2009. június 17., szerda

Just in case

Tudom, hogy babás blog a mienk (bár már motoszkál a fejemben egy nem-babás, hanem csak-és-kizárólag-virágos-önfeltáró újabb blog), de valahova le kell írnom, csak mert az Enjoy the Silence szól a szemét rádióban: SZERETNÉK KIMENNI A KONCERTRE!!!!!!!!!! Már voltam kettőn is, de nem elég!!!! És nem ér rá januárban (állítólag jönnek megint?)!!! Nincs jegy, kerestem neten, wiwen, apróban, de nincs!!!! Annyira nagyon jó zene ez és annyira jó koncerteket csinálnak, nekem nagyon bejövős! Ezt még nem sörözve-nem cigizve-szoptatós anyaként is élvezném!!! És a Pindurka Bea meg az Ákosfelesége Vera is jönne!!! Csak ha valaki tud valamit.... Just in case.

4 megjegyzés:

  1. Várom a Virág önfeltáró blogot! :) Jegy ügyben nem tudok segíteni sajna!

    VálaszTörlés
  2. Én láttam hogy valaki árult múlkor az iwiwen.

    VálaszTörlés
  3. Én is láttam azóta vip-állót 19-ért, na első sorban nem akarok azért...ahhoz már öreg vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és a másik blogot már megcsináltam, csak még üres... :))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?