2010. szeptember 16., csütörtök

Tarpánhucul

Szintet ugrottunk.
Az apjával a Búvár zsebkönyvek sorozat Háziállatos kötetében épp a lovakat nézik, fajtájuk szerint (!!!!) említve.
A tarpánhuculnál figyeltem fel, mikor Bobó mondta, hogy "tapá"...
Ennél nagyobb baj, hogy a könyv előtt is tudtam, hogy mi az a hucul, mert Bozsokon volt szerencsénk találkozni eggyel.
Nem hittem, hogy lesz idő, mikor lófajtákat kell tanulnom.
Tartogat még érdekességeket számomra ez a néhány év, amit Botond okosításával kell töltenem, érzem.

10 megjegyzés:

  1. Sok leszek, elszaladt velem a ló :)

    Ezt nem ér, már látlak benneteket 3 éves Bobóval a Fábry show-ban, amint hordják elé a lovakat és sorolja. Aztán másnap a Fókuszban van és késő este a Reflektorban megkérdezik, hogy ki tanította Bobót a lófajtákra?
    Bobó1: szülei
    Bobó2: senki, már olvasott 19 hónaposan
    Bobó3: mindkettő

    Egyébként én már attól kész vagyok, hogy tudja, hogy Csillag a ló neve. :o Örülök, hogy Zalán felismeri melyik a ló és melyik a csillag, meg az ádá - hold, nem hogy má meg még a lónak az a neve...??? :o

    Plussz akkor itt szabadjon megüzennem Csillának, hogy a pej az egy lószín. Még az is lehet, hogy Pejkó besértődött, hogy ő fehér :)

    VálaszTörlés
  2. Dia :))))))))))))))))))) Már jó a reggelem, köszi!!!
    Pejkó megsértődött és ezért ledobta az egyik lábát? :) lehet.
    Ja és a lószíneket még hálistennek nem kellett megtanulnunk, egyelőre ott tartunk h fehér, barna v fekete.

    VálaszTörlés
  3. Tarpánhucul... nem mondok semmit :)

    VálaszTörlés
  4. naq, kikerestem Dina másfél éves státuszát. Sokkal többet tudott, mint amire emlékeztem. De tarpánhucult még téma szintjén se érintettük.

    VálaszTörlés
  5. Megérdemled :))))))))))))))))))))))))))
    Bobóért mindent!
    Mondjuk ez a szó, h tarpánhucul, elég undorító.

    VálaszTörlés
  6. Ez a pejtéma nekem szólt, vagy egy másik Csillának? Mert ha nekem, akkor jelentem, nem értem a témát... :-)

    VálaszTörlés
  7. Közben utánanéztem a kommentnek és megértettem. Amikor azt írtam szürke pej... :DDD Nem mentegetőzésképp, de úuuutálom a lovakat és totálisan hidegen hagynak, férjemmel egyetemben addig örülünk míg a következő dolgok nem kerülnek elő Dorka környezetében:
    lovak
    cirkusz
    halevés (ez már megvalósult... :()

    VálaszTörlés
  8. Ti betegek vagytoooook! :-DDDD Már az ámbrás cet is erős volt, (én örülök, ha Dani nem azt mondja rá, hogy vau), de a tarpánhuculról ráadásul még nekem sincs halvány lila fogalmam sem. Mondjuk tény, hogy most már beleégett a memóriámba ez a szó ;-)

    VálaszTörlés
  9. de most akkor tulajdonképpen mi az a tarpánhucul? Az ciki, hogy nekem ez a szó eddig nem szerepelt az alapszókincsemben? (Amikor a másfél éves Bobó készségszinten használja?)

    Válaszolok magamnak: igen, vérciki vagyok.

    VálaszTörlés
  10. Orsó, mondom, én sem tudtam nyárig h mi az!!!! Ez így van jól!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?