2010. szeptember 10., péntek

Különkrisztának gorilla és még pár







15 megjegyzés:

  1. Teljesen elérzékenyültem.Külön nekem, köszönöm.Azt hittem felborulok a székkel, mikor megláttam a bejegyzés címét, közelebb hajoltam a monitorhoz, hogy jól látom-e.
    Nagyon cukker a gyerek, mint mellkasverő gorillabébi, de amikor azt mondja, hogy Bobó, akkor bele kell harapni egyet abba a kis hörcsög arcába.
    Sokszor puszillak benneteket, nagy szeretettel és köszönöm:Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Vagy egy Külön Kriszta nevű csajnak szántad a videókat??? :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Külön Kriszta! :) Hűséges olvasóink kéréseit igyekszünk figyelembe venni. Nem mondom, hogy sztárvideó, meg sztárprodukció, de megmutattam, na :) Puszi nektek is!

    VálaszTörlés
  4. A hűséges olvasó - Külön Kriszta - nagyon köszöni mégegyszer a megtiszteltetést!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon okos és zabálnivaló! A gorillázós is nagyon poén és az altató is csúcs, de az első videón ahogy húzza a kis pofiját és a "Hogy hívnak? Bobó"-tól készen vagyok teljesen!

    VálaszTörlés
  6. K.Kriszta! Képzeld napok óta töröm a fejem, mi legyen a főhősöm neve, megkerestem a listát, hogy annak idején milyen nevek tetszettek, mikor Bobónak kerestünk, gondoltam ebből választok ééééééééss tudod jelenleg mire hajlok????????

    VálaszTörlés
  7. Csak nem M-mel kezdődik és Irkó-val végződik?
    Jajj, de jó is lenne, na!

    VálaszTörlés
  8. De,de!!!! Olyat akartam, ami ritka, könnyen megjegyezhető és cuki!!!! Imádtam ezt a nevet annak idején is, de Győző megfúrta....
    Na, majd a teremtett gyerekem ;)

    VálaszTörlés
  9. Istenem, de cukor!! :)) Az összes!
    Ja hogy lehet rendelni?:) Én azt a velencei videót várom régesrég, amikor Bobó elszédül a sok forgástól.

    VálaszTörlés
  10. Jutki, Különkriszta valahol írta, hogy elképzeli Bobót mellkast döngetve (sajnos a videózás pillanatában igen visszafogott volt), viszont amit te kérsz...
    Ezerszer zaklattam Pindurka Beját, hogy küldje el, de a teamview-eren vmiért nem sikerült, msn-hez hosszú, most a toldaccuccot.hu-n próbálkozunk, de egyelőre negatív. Már megőrülök annyira látni akarom, mert szenzációs!!! Hidd el, felteszem!!
    Elég lett volna ennyit írnom, basszus megint sokat dumálok :)

    VálaszTörlés
  11. Hajrá, hurrá, teremtett gyerek neve legyen Mirkó, a könyvet a megjelenés napján megvesszük neki, izibe!
    Én meg nagyon bírom, hogy Különkriszta lettem. :)

    VálaszTörlés
  12. Viccelsz, tiszteletpéldányt kaptok! ;)
    Az írónő most lepihen, jóéjt a kis névadónak is!!

    VálaszTörlés
  13. Tudom, h Kriszta írta, h megnézné a melldöngetést :)

    Ja, hogy amit én kérek, azt még te se láttad? :((

    VálaszTörlés
  14. Szép napot kívánunk az írónőnek és egyszülött fiának! A névadó tegnap hatalmas sikítozással véget vetett az anyja esti netezésének, elköszönni sem volt idő, bocsánat.

    VálaszTörlés
  15. Egyszer, még Velencén, de azóta nem bírjuk áttolni a gépemre, kivagyok.
    Kriszta, ne viccelj, csoda, hogy ennyit tudtunk itt beszélgetni ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?