2010. szeptember 1., szerda

Őszibob 2010


7 megjegyzés:

  1. Nem voltam rest, és visszanéztem a tavalyi "őszibob" képeket. A változás ilyenkor látszik a leginkább. :-) Hol van már a baba-Bobó?! :-)
    A tavalyi kék-zöld összeállítás is szuper volt, ez pedig szintén tarolni fog, azt tutti!
    Naggyon vagány!!! :-)
    A 3. kép magazin-kép. :-))

    VálaszTörlés
  2. MenőBob, jó a stylistja :)

    Iszonyat sokat nőtt. Kisgyermek-formátumú ;)

    VálaszTörlés
  3. Andi, pedig majdnem be is linkeltem, de aztán gondoltam kit érdekel :)))) Erre tessék :)))
    Imádom, hogy ilyen lelkes blogolvasó vagy :))
    Bea: ezek szerint rég nem nézted a képeit??!!!! ejnye...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vagány! És nagyon jó a gumicsimma! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hogyne nézném....pont ezért lepődtem meg magam is. Ki is kérem magamnak a feltételezést, csak azért, mert nem vagyok grafomán ;)

    GyalogB

    VálaszTörlés
  6. Régebben egy bejegyzésed arról szólt, kire ütött ez a gyerek:), sztem Rád hasonlít, már csak azért is, mert a képeket elnézve óriási ruhatárral rendelkezhet:) és elárulom, a gimiben úgy tekintettünk Rád, mint SVE, akit sosem látsz 2x ugyanabban a ruhában:) édes a kissrác! Jude

    VálaszTörlés
  7. Jude!!! :))))))
    Ki vagy, most már el kell árulnod!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?