2010. szeptember 10., péntek

A szandai parasztgyerek



Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy Botond mennyire nagyon rákapott itt a nyár leple alatt a vidéki életre,  a mezítlábazásra, aztán most a gumicsizmázásra; mennyire rákattant a háziállatokra, a falusi látnivalókra és mennyire nagyon lenyűgözi minden, ami gágog, hápog, röfög, büdös, koszos, saras, gusztustalan. Múlt hétvégén megint volt szerencsénk vidékre látogatni és mit sem sejtve egy komplett parasztudvar szomszédságéban szálltunk meg, még szerencse, hogy csak két napra mentünk, mert ennyi tóetetés, tyúkszar, kacsatömés és gyomorforgató szagkavalkád már nekem is sok volt. Na, de kit érdeklek én??? Botond ült igazi traktorban!!!


17 megjegyzés:

  1. Nekem legjobban az tetszik, amikor nótázik a trakesz elején :D De az utolsón meg gyönyörű :) Egyébként Zalán is nagy traktorimádó és jut eszembe papámnak van traktorja. Azt hiszem nagy buli lesz, ha végre lejutunk majd hozzá! :)

    VálaszTörlés
  2. Az a nótázós kép tényleg mindent visz. Ha nem tudnám hogy kisgyerek még azt hinném betolt egy pár páleszt, felpattant a traktooooo-ra (ahogy D mondja. Ő is parasztgyerek ugye, mindennap lát traktort :DDD), szóval felpattant és duhaj dalolászásba kezdett.

    VálaszTörlés
  3. Dia! Vezényel, nem nótázik!!! Ez a gyerek minket folyton instruál....traktoros dédpapa, ne idegelj!!! Ez aduász!!!
    Csilli, beb*szna, ha mindennap traktorokat kéne bámulni :) Igaz itt meg autók és buszok vannak dögivel...

    VálaszTörlés
  4. Kriszta, írtam neked a videós poszthoz fontosat!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. 'szki, képtelen vagyok kilenc után helyesen írni, megint törölnöm kellett, bocs!
    Szóval megleltem és válaszoltam! :))))))

    VálaszTörlés
  7. ezek gyönyörű képek. ÉS nyilván nem a traktor szép rajtuk ;)

    VálaszTörlés
  8. Én kifejezetten örülök, hogy D inkább traktorokat, csirkéket, csigákat, meg kukoricatáblákat lát, mint pl. a Blaha aluljáróját, de tudom van akit meg a vidék taszít. Terhesen én is megvesztem itt az unalomtól, de a gyereknek sztem jobb itt. A traktorok meg nem zavarnak, D csak ordít egy traktoooo-t, meg mutogat, a kukoricatábla közepére még nem akar begyalogolni megnézni... :DDDDD

    VálaszTörlés
  9. Csill, igazából minden látnivaló lefáraszt, mert naponta ezerszer kell megnézni uazt a dolgot, mindegy h traktor v autóbusz...
    Szeretem én a vidéket, pláne Botondnak mutogatni,de a kellő távolságból. A kacsaudvarban tényleg extrém büdös volt, nem vagyok nagyon hisztis az ilyesmire, de ez durva volt...Kukoricatábla viszont isten lehet, irigyellek érte!

    VálaszTörlés
  10. És mitől szanda? Szandaszőllősön voltatok? Szolnok mellett? A szülővárosomban???? ÉS NEM IS SZÓLSZ? El leszel fenekelve!
    P

    VálaszTörlés
  11. Pattykám, Szanda szanda, semmi utótag.
    Nógrád-megye legvégén a halálnak az ő f*szán.

    VálaszTörlés
  12. Emike, általában csak szó nélkül olvasom a blogot (természetesen magamban nagyokat röhögök és ámulok-bámulok azon, hogy mekkora JÓFEJ Botond, kár h még nem találkoztam vele...) szóval csak annyit tennék hozzá,hogy ezek a piros traktoros képek óriásiak!!!! Nagyon édes:)

    VálaszTörlés
  13. Krisztikém, nagyon örülök, hogy olvasol még, már nem is tudtam.. Ha itthon vagytok és van kedved és még az idődbe is belefér, fussunk össze!!! Akár Botonddal akár nélküle, csók nektek!!!
    ja, írtam fb-on egy képhez, de nem válaszoltál, pedig érdekelne a sztori!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jóóóóóóóóóóóó :-D (És még nincs is meg az egyhónapos késésem az olvasásban... :-o) :-D
    Kedvencem a narancssárga satyi. Akarom mondani kendő.
    Még mindig Te vagy a legnagyobb stylist :-)))

    VálaszTörlés
  15. Orsó, van amikor odateszem magam outfit-ügyben, de most nemis!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?