2011. december 26., hétfő

Békeidő

Hosszú és rögös önismereti munkám egyik hozadéka, hogy kezd lerövidülni az idő a döntéseim előtt, és ami ennél is fontosabb, hogy a döntésem meghozatala után egyre kevesebbet tépelődöm, hogy meg kellene-e azt változtatnom, egyre kevesebb szökési tervet gyártok (de azért még gyártok), és ami talán a legfontosabb: sorra veszem a félelmeim, és erőmhöz mérten egymás után elébük megyek.
Életemben először felszabadult a december 26-ám. Nem is értem, miért nem estem pánikba, de úgy éreztem, hogy úgyis valahogy úgy lesz, ahogy lennie kell, aztán 23-án este, honnan, honnan nem, eszembe jutott, hol szeretnék igazán lenni aznap, és a napokban is csak egy kicsit szállt inamba a bátorságom. Ma reggel a fiúk elmentek karácsonyozni, én pedig vettem egy nagy levegőt, biciklire, majd vonatra és megint biciklire szálltam, és utaztam egyet.

 
 





 





Ha lehet ilyet mondani, nagyon örülök, hogy így tettem, hogy ott voltam. Jók ezek a belső (és ezúttal tényleges) utak, sokat tanulok és fejlődöm. Béke szállt meg hazafele.

15 megjegyzés:

  1. Drágám, mint anyára eddig is felnéztem rád.
    Szép lelked, mély érzéseid miatt, mint embert is nagyon megszerettelek.
    Boldog új évet Virág!
    KK.

    VálaszTörlés
  2. Krisztám, a legjobbkor jött ez a szívmelengetés, igaz egyben a legrosszabbkor is, mert anyaságom mély pontját ütöttem ma meg, erre pont most írod h felnéztél rám :)))) Vagy inkább :(((( Életem leghangosabb hangját üvöltöttem ma a gyerekem arcába, aztán csak sírtam, hisztériáztam és ordítottam 10 percig. Ő meg a testem minden porcikáját végigpuszilta és 25x mondta el h már ne sírjak és nyugodjak meg :((( Én meg még most sem nyugodtam meg, és még mindig sírhatnékom van, és a kis cukifejnek persze ehhez semmi köze.... Ennyit a tegnapi békeidőről.... Így is szeretsz? :)))

    VálaszTörlés
  3. Úgy emlékszem Farmoson cudar messze van a temető az állomástól, és a hó meg a hideg szél:
    Te itt bicajoztál??Veréb...a hóesés betemet, ...


    nem semmi egy fazon vagy, de ha ez kellett a lelkednek, hogy felsöpörd magad alól a morzsát, hát jól tetted:)))
    bátorság

    VálaszTörlés
  4. Igen, így is szeretlek, mert vállalod, hogy ez is te vagy! Mindenütt vannak pocsék napok. Ordítós és hisztizős és sírós.Én már csak tudom ;)!
    És az élet egyik nagy csavarja, hogy a gyerekek a legátkozottabb, leggonoszabb szülőket is szeretik. Te nagyon jó anyuka vagy és a gyereked nagyon jól tudja, hogy szereted, ha időnként üveghangon is visítozol az arcába.
    (Nálunk is áll a bál, a gyerek kruppos lett. :( )

    VálaszTörlés
  5. Hú itt milyen szépen tud írni Mindenki, mindenekelőtt persze Te Virág!
    Gyönyörűek a képek és biztos nagyon jó volt a lelkednek ez a kirándulás! Sajnálom hogy nehéz időszakon mész/mentek keresztül! Tényleg írhatnál arról egyszer konkrétumok nélkül hogy Bobó mit érez, hogy viselkedik most a nehezebb időkben?
    /És gondolom nem nyugtat meg, de én is csúnyán viselkedtem egyik nap (25-én!) a gyerekeimmel, főleg Rékával, pedig nekem nincs is komolyabb gondom, csak kimerültségfélére, fáradtságra, némi nihilre tudom fogni, de attól nem érzem jobban magam amiatt hogy nincs most türelmem a saját gyerekeimhez. :-(/

    VálaszTörlés
  6. Kati néni, ismered Farmost?? Tudom, közel van Cegléd, na de akkor is!! Asszem 2 km, de pont azért vittem bicót, mert azzal 10 perc volt, az utak tiszták voltak többnyire, csont nélküli volt az utam ilyen szempontból. És nem tudtam, hogy átjön-e a sorokon, de tényleg bátorságokat csinálok mostanában :))
    Drága Egyetlen Külön(leges) Krisztám!!! Vannak az ordítós napok, igen, azokkal együtt tudok élni, ha nem is vagyok büszke rájuk, de ma vmi állat ordított belőlem, huhh, nagyon szégyellem, de nagyon. Nincs rá mentség, az meg nem nagyon ment fel, hogy Bobmester ettől is a világ legnagyszerűbb anyjának tart, de majd túlleszek ezen is, a tanulságai megvannak... Na, de: Mirkóci kruppos?????? Ó, jajjj....friss levegő, szellőztetés, csodakúp? Mesélj!!! :((
    Szilvim, te is egy hűséges vagy, köszönöm nagyon!! <3 Írok majd, megpróbálok, de röviden asszem azt mondhatom, hogy jobban van, én így érzem, hiszem! A kirándulással kapcs. utólag úgy érzem, hogy sehogy máshogy nem lehetett volna, mint ahogy volt tegnap. Vállbaveregetem magam :) Megint egy igazolás, hogy szembe kell mennem mindennel, megélni, és megkönnyebbülni.
    PUSZI NEKTEK LÁNYOK MIND!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Pontosan az érdekelt engem is amit Kishegi írt. Sokat gondolok rátok, gondolkodtam ,hogy vajon Bobó hogyan éli meg most ezt az időszakot? Hárít? Rugalmasan elfogad? Igazodik a helyzethez? Tényleg érdekelne, akár burkoltabban is ha úgy jobban esik. Pusssz!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is a bátorság jutott eszembe azonnal. (Meg az, hogy én milyen lusta lennék és önsajnálgató.) De: hűha, igen, így kéne! Nagyon jól csinálod és büszke lehetsz magadra! Igazán!

    VálaszTörlés
  9. Bár az én szegénységim, de én még sosem hallottam Farmosról, erre a Te hétfői posztod után a tegnap kezembe került ünnepi nők lapjában megint "szembejött" velem...
    /Gyerekek mesélnek arról mit jelent Nekik a karácsony és egy 15 éves lány meséli hogy a Nagypapát felhozzák Farmosról karácsonyozni, mert a Nagymama már meghalt.../
    Azt hiszem most már megnézem a térképen, bár most látom írtad hogy Cegléd környéke, akkor már be tudom lőni merre van...

    Olyan érdekes dolgok ezek...

    VálaszTörlés
  10. Szilvim én ennél nagyon helységeket sem tudok térképen elhelyezni, úh no worries pls. :)

    VálaszTörlés
  11. Kedvesem!Tudom mit érezhettél/érzel...sajnos nagyon sokszor volt ilyen fajta ordítozásom, szerencsére egyre kevesebbszer fordul elő.Bízom azért abban, hogy a gyerekem tudja ill. érzi, hogy mindennél jobban szeretem és az életemet adnám érte, ha arra volna szükség...Tudom, hogy nem vagyok egy velejéig romlott,agresszív állat,de sajnos van egy kis problémám, amivel együtt kell éljek, de dolgozom rajta, hogy a körülöttem élőket ne terheljem vele, már jó úton vagyok.
    És köszönöm a Külön(leges) jelzőt, jól esett.Erről sok-sok gondolatom van, majd egyszer beszélgetünk.Tavasszal úgyis utazom Zuglóba, hátha.
    Ja, én tudom, hogy hol van Farmos, Nagykőrösre jártam középiskolába, voltak farmosi diáktársaim.
    Ölellek benneteket, szeretettel:Kriszta

    VálaszTörlés
  12. Csilli, egyszer ígérem, összeszedem a gondolataim, de most mélyponton vagyunk és gondolom nem utoljára..
    Krisztám, te különleges!! Emberek vagyunk, jó és rossz tulajdonságainkkal együtt kell megtanulni szeretni magunkat, tudom én, és amiben csak lehet fejlődni, tudom, te is ezen vagy. Meg én is. Erősek leszünk egyszer, remélem, Krisztám, te meg én....Zuglóba?? hh?????

    VálaszTörlés
  13. Hát az iskolámba, meg kell beszélnem egy s mást.Meg az önkormányzathoz a Pétervárad utcára.

    VálaszTörlés
  14. Igen Virág, de én fuvarszervező voltam, azért jobban kell ismernem városokat, országrészeket belföldön és Európában, mint másnak. ;-)

    VálaszTörlés
  15. Én sokáig azt hittem h az osztrák határátkelő az Füzesabony...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?