2012. március 19., hétfő

Hároméves kotyvalék

Na, Bobó mégis nézhetsz még 2 vakondot. Vagy olvassunk inkább, olyan szívesen olvasnék veled.
- Mit szólsz? Egy vakond, egy könyv.
Wow.

Összeszedjük azokat a meséket, ahol állatmamák kicsinyeik védelmére kelnek. Megemlítem neki, hogy én is pont így megvédeném őt, csak szerencsére őt még senki nem akarta bántani.
- Engem mindenki szeret. Csak a boszorkány nem.
- Melyik boszorkány.
- Az igazi.

Táncházban vagyunk, körjátékok, tánclépések, népdalok, arconpörgés. Leültet minket a foglalkozásvezető, hogy egy dalt tanuljunk. Botond a terem végéből odavonszol egy széket, ráül és két versszak között odahajol hozzám:
- Mam. Kérdezz egy állatot.

- Bobó, hogy szoktam én káromkodni? Mit szoktam mondani?
- Jocibot. 

Színházban voltam este, esti mese előtt mentem el, anyukám és Ákos Papi vigyáztak rá este. Reggel megyek be hozzá:
- Mam, te honnan kerültél ide?

Tudod, hogy én rettegek minden kutyától.

Idehánytam az összes játékomat, nézd!

És tudod, hogy a hangyától félek és a kutyáktól. Semmi más állattól.

Állatkert. A piton terráriumában kígyókakit fedezünk fel, amin álmélkodunk, majd megfogalmazódik a - teljesen jogos - kérdés:
- Te, Mam! De hol van a kígyó seggluka?

Esti összebújás a matracán, csöpögősen idilli hangulat. Majd váratlanul egy némiképp oda nem illő kérdés süvít a félhomályba:
- Te! Mit szólnál, ha mindent belerakok a segglukadba?

10 megjegyzés:

  1. Most jött valamelyik nap Réka is a boszorkányt nem szeretem dumával. Csak néztünk hogy honnan ismeri, mert szerintem nem nagyon olvastunk olyan mesét amiben volt.
    Bobónak meg haláli dumái vannak, szerintem Réka nem is tudja mi az a seggluk! :-D
    Ja és mi az a Jocibot? :-))))

    VálaszTörlés
  2. Elmondom, mi a jó ezekben a posztokban. Hogy hallom Bobó hangját, amint mondja ezeket a dumákat. :D:D
    Mért fél a kutyáktól? :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom :))) De ez nem igaz, mert a kicsiktől, cukiktól nem fél, azokhoz odajön velem. A hangyát is megfogdosta vmelyik nap, úh kamukéró ez a duma. De tudod h milyen hangember, sztm idén rá nem fog ülni a lóra pl...
      Szilvi, nálunk Jancsi és Juliskát mesélnek a bölcsiben...most szítottam ez ellen lázadást. Bobó hozta is a hírt: "Ibolya néni azt mondta, hogy a Jancsi és Juliska nem nekünk való, de a Piroska és a farkas igen." - ezzel tudnék vitatkozni, de már nem teszem...
      Jocibot fingom nincs micsoda :))

      Törlés
    2. Dehát ő elméleti szakember, ugye :))

      És hát nem mondhatod, h nem tombol az anális szakasz :D

      Törlés
  3. Erről jut eszembe, akartam is mesélni, de akkor mondom itt :)
    Két dolgot függesztettek ki a bölcsőde ajtajára:
    1. egy kiírás arról, hogy beköszöntött a tavasz és vékony mellényt és vékony kabátot biztosítsunk a gyerekeknek a gondozónők munkája megkönnyítése érdekében (???)
    2. Egy cikket arról (forrást nem láttam), hogy a székletvisszatartásnak milyen pszichológiai okai lehetnek.
    :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kép zseniális!!! A kígyóetetést is láttátok? Az szerintem nagyon félelmetes, és mi is megdöbbentünk mekkorát kakilnak a kígyók :-P Lehet, hogy adományozni kellene a bölcsinek igen jó könyveket (csak ha cserébe a meglévőket elvihetjük)!

      Törlés
    2. Óriásit!!! Meglepődtünk nagyon!!!

      Törlés
  4. Erről az jut eszembe, hogy az egyik bölcsiben kifüggesztették, hogy mennyi lesz a bölcsődei gondozási díj, és kiírták azt a szöveget, hogy kérjük, a díj befizetésével segítsék az önkormányzat munkáját. Bravó.

    VálaszTörlés
  5. Utolsó: LOL! Hangosan felnevettem! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?