2012. március 7., szerda

Lószar, fos és puki - fiúgyerek... FRISSÍTVE

Szerepjáték. (a halálom) Két kislánnyal vagyok, akik körbemennek a tanyán. Azaz, hogy körbemennének.
- De, Mam! Ez itt nem egy tanya, te! Ez itt egy iszonyú nagy lakás, ahol játékok vannak.
Arról nagyvonalúan feledkezzünk meg, hogy a lányokat "legyél ezekkel"-felkiáltással ő adta a kezembe.

Bölcsiről beszélgetünk, és érdekes titokról lebbenti le a fátylat, ha ügyes vagyok, akár még bulvárhírt is kovácsolhatok belőle és nem lesz gond a nyaralás sem:
- Múltkor Emma megnézte a fütyijét a fürdőszobában.
- Biztos, hogy fütyije volt Emmának?
- Igen, mondom.
Már látom magam előtt a Blikk jövő heti vezércikkét a hermafrodita kisgyerekről és az őt leleplező szimpatikus anyáról és gyerekéről.

Találós kérdés.
Mi lehet az a "mütyür pogácsa", amit Botond nem szeret?

Ezt a türkizrózsaszín párducot is hozd!

Állatkertben egy dodó szoborra:
- Te, Mam! Mi a lószar ez?

(Alig) állok este a konyhában, csinálom a vacsorát, beteg vagyok, fáradt és elesett :) Őfelsége ücsörög a széken és bekövetkezik, amitől rettegek, kiadja az utasítást:
- Mam, kérdezz állatot!
- Úristen, Bobókám, de hogyan kérdezzek állatot?
- Hát, neked nincsen szád? Vagy mi?

Apjának:
- Gyere, megmutatom, nosza!

Jövünk haza bölcsiből múlt héten, valamiért nyafog a babakocsiban, de nem vagyok hajlandó méterenként megállni megigazítani, megkötni, leporolni, stb. mondom neki, hogy majd ha a lépcsőnél kiszáll, megcsinálom. Ezzel - méltán - kihozom a sodrából:
- De, Mam! (hallanotok kellene, hogy mondja...) Amit mondtam, azt mindig tartsd be, hogy azt mondtam, hogy a kapuban i-ga-zít-sál meg!

Találok egy porcicát, két órával az alapos porszívózásom után. Hangosan gondolkodom:
- Azt nem értem, hogy kerül ide porcica, mikor most porszívóztam....
A teljesen korrekt válasz, mindig mindent meghalló- és megfigyelő hősünktől:
-  Lehet, hogy nem porszívóztál rendesen.
Ennyi.

A goromba kismalacos viccekre hajazva (szó szerint):
- Bobókám, egy fika van a hajadon.
- Tudom, én tettem oda.

Erről jut eszembe, hogy egyik reggel bölcsibe menet kiszedett egy fikát az orrából és elkezdett kergetni vele, hogy beleteszi az én orromba.

Meg az is, hogy mikor a múltkor másfél órát trónolt a wc-n, a jutalomra hajtva, és a közepe felé pukizott egyet.
- Mam, a pukizásért milyen jutalom jár?
Azóta ezen röhögök.

Ülünk a trolin, az új békájával játszik a kabátomon, majd közli:
- Látod, itt rádfosta az egészet itt a béka.

Hogy ne ez legyen a zárszó, egy rajz, hogy ne csak azt lássátok káromkodás terén hol tartunk, hanem a rajzfejlődését is nyomon követhessétek :)


10 megjegyzés:

  1. Nálunk is megvolt már a bilibe pukizás. :))

    Fikavisszatevés csúcs :))

    VálaszTörlés
  2. Halálos ez a gyerek! Az aranyköpéseiből kijönne egy bestseller könyv! :DD Nekem a porszívós a kedvenc, a fikás se rossz. (Nálunk D-nél most jött a korszak, hogy alvás előtt kántálja, hogy "fütyi, kuki, kaki, punci, puki..." és ez persze rettentő vicces.)

    VálaszTörlés
  3. A porszívós a kedvencem nekem is!!!
    Mostanában rá vagyok kattanva Genovára (éltem ott, és azt hittem annyi bőven elég volt, de nem :-)), ott láttam az Aquario-ban medúzákat (gyönyörűségesek!!!!) és a halpiacon igazi polipot (félelmetes és gusztustalan). Ha arra jártok menjetek el mindkét helyre:-) A delfinekért Sziciliáig kell menni (nagy sóhaj)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Indonéziáig mentem a delfinekért, ahol hajnalban kihajóztunk és moziztunk!!!

      Törlés
  4. A nincsen szád... milyen ismerős! :D
    Képzelem a porszívósnál milyen flegma volt! :)
    Mekkora ötlet beszámozni a rajzokat! Én mindig megpróbálom mellé írni, hogy az éppen mi. De az elég katyvaszos!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, a szerepjátékos, ide-oda megyünknél nekem soha nincs semmi ötletem, vagy legalábbis ritkaságszámba megy. Ugye az is ér szerepjátéknak, hogy főz, meg fodrász, meg varázsló, meg szerelőbácsi, meg láthatatlan dolgokat hurcolunk? Mert azt jobban bírjuk mindannyian.

    VálaszTörlés
  6. A mütyür pogácsa nem a mazsola?

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Ó.Van egy rokonom, aki azt mondta mindig anyánknak, hogy ne tegyen a süteménybe "kis zsömléket"...na a kis zsömle volt a mazsola.Ezért gondoltam ezt a balgaságot.

      Törlés

Mit szólsz?