2012. március 8., csütörtök

Wanton sex godess

Hollywoodi idill. Foszló szárú melegítőben, össze nem illő cuccokban, frissen mosott szénaboglya frizkóval törlöm a pultról a morzsákat, Botond ott lábatlankodik körülöttem, már hívna be játszani, de megelőzöm egy kéréssel, hátha nyerek még 1-2 percet és befejezhetem, amit csinálok (élet apró örömei...):
- Botikám, a fürdőszoba földjén van egy fekete bugyim és egy zoknim, azokat léci hozd már ide és gyömöszöld be a mosógépbe!
Meghozza, kikerekedett szemmel, két ujjal fogva tartja fel:
- Hát ezt komolyan mondod, hogy egy bugyi? Ez meg mi a fránya?
Jó, nem ekkora volt, meg mondom, fekete, de azért tény, hogy nem a Victoria's Secret-ből rendelt lenge csupacsipke (-azok már a gépben voltak, haha). Mindig tudtam, hogy igazi hím-sovinisztát nevelgetek.

Lányos anyukák, még nem késő megszakítani velünk minden kapcsolatot.

9 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    kész vagyok:))))))))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez kurva jó! :DDDDDDD Nem bírom abbahagyni a röhögést :DDDD

    VálaszTörlés
  3. A történet közepéig olyan büszke voltam Rád, a gyermeket munkára neveled, megosztjátok a feladatokat...a vége azonban lesújtott :-D Az, OK, hogy a lányoknál zsigeri a pörgős szoknya és a kopogós cipő. De a fiúknál honnan jön ez a hímsovinizmus?! Aki tudja, kérem ne tartsa magában!

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsa, azért mert: Nekem kukim van, meg apának is, de neked anya nincs, te menjél ki a fürdőszobából!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D:D:D Ez is mekkora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    2. Zalánszáj is nagyon jó és Bobóé is ütős! :-D Mennyire kispasik már a kispasik ennyi idősen hihetetlen!
      Én azon szoktam még meglepődni amikor Gergő közli hogy milyen szép a mellem :-) vagy hogy elájul milyen jó a ruhám stb, hogy mennyire tudják már mit szeretnénk hallani! :-D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Ez a Graffalóból jön :)

      Törlés
    2. Oooops, mégsem Graffaló. Most olvastuk, nincs is benne fránya, csak kánya. Akkor sajátduma :)

      Törlés

Mit szólsz?