2012. március 12., hétfő

Kid's Toy Premium

Így három nappal a születésnapja előtt, számtalan gondosan kiválogatott tűkön ülő meglepetéssel a ruhásszekrényemben, kiborította ma a "mindenes dobozát" és elgondolkodtam. Ez a kincsesládája, vagy ahogy én hívom: a szirszarok gyűjteménye. Azon számára kedves innen-onnan összehordott tárgyak összessége ez, melyek minden darabját számon tartja, és melyekkel a legtöbb időt töltötte az elmúlt mondjuk másfél hónapban.


Tehát nézzük részletesen:
  • legkedvesebb játéka a Cavalli szemüvegtartó dobozom, előszeretettel dug el benne apróságokat, "ajándékokat"
  • aprópénzek
  • radírok - hát, ez a mánia nem tudom, honnan jött, de teljesen rájuk van kattanva, mindenhonnan lenyúlja, ha talál egyet, enyveskezű a javából
  • egy csengő, a Dédnagymamámé volt, anyámtól szedte el, Jézuskásat játszik vele
  • "távcsövek", prózaibb elnevezésük: wc papír guriga
  • tavalyi szülinapi csákók
  • a szilveszteri trombitái (maradékai)
  • a szájharmonika, nem nagyon fújja, de szeret vele szórakozni, Pampalini-set játszani
  • a másik legeslegnagyobb kedvenc: a nyuszis babzsák. Ezt nem tudni miért, de szappannak hívja, és rajongva dédelgeti és órákig játszik vele
  • egy kiszuperált fülhallgatóm, imádja hurcolni, elcsórni őket
  • egy leeresztett szívecskés valentin-napi lufi, ami most már csak "csöcs" néven fut nála, mert volt a leeresztésnek egy fázisa, mikor úgy nézett ki pont, mint egy playboyos kebelcsoda, és kiszaladt a számon, hogy olyan, mint egy csöcs, azóta így hívja
  • egy masni - imádja
  • állatkertes szórólap, amiről rendszeresen el kell mondani a programokat, melyeket áhítattal hallgat (elefántetetés, fókamóka, csótánysimogatás, stb.)

Hiányzik a képről, de mindenek felett áll: egy Bluetack darab, ami már kifejezetten undorító, de ma reggel is sírt bölcsibe menet, mikor eszünkbe jutott, hogy otthonmaradt.... Imádja....morzsolgatja, iderakja-odateszi, belenyomja ide-odaÉs kihagytam még a befőttes gumikat, mint további kedves kincseket.

Nem is tudom, miért vettem neki annyi mindent születésnapjára, mikor elég lett volna körbejárnom néhány lakást és összecsipegetni néhány gémkapcsot, rajzszöget, kupakot.

9 megjegyzés:

  1. :D Ruhacsipesz nem? Nálunk konkrétan hulladékok vannak, mindenféle maradékot, szemetet összeszed innen-onnan és amikor azt hinnéd elfelejtette és kidobod, iszonyú cirkuszt tud érte levágni. Úgyhogy már nem merjük kidobni, csak gyűlik a biszbasz ládában. :)

    Mi is őrületes kínban voltunk, hogy mit kapjon. Szülinap, névnap, húsvét egy-egy hét különbséggel. Pazar! De később még gázabb lesz, amikor két kispasinak kell ajándék karácsonyra, úgy hogy Zoárdot már várja egy csomó kispasis játék...

    VálaszTörlés
  2. Dia: mi már itt tartunk... "Oké, de Karina névnapjára mit kapjon? Van már mindene kb, még Dorkától..." és megy a töprengés.

    És igen, Dorkának is uígy megvannak a becsben tartott fecnijei, csipeszei, hajcsatjai, pántlikái, kulccsomója, meg még rengeteg minden.
    És a rajzokkal rettentően kell vigyázni. Nyilvántartja az összeset!!! Anya, hol van amit a DM-ben rajzoltam? Nem találom amelyiket Hűvösvölgyben rajzoltam! Hol van amelyiket Kláripapáéknál rajzoltam. Hol van a Maglódi rajzom?! " Tilos bármelyiket is elhányni, elrakni... 3-4 hét múlva is képes előszedetni velünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akartam is kérdezni, hogy hogy a bánatban van ez? Mondjuk sok játéka van Zalánnak, de van amiből kimaradtunk. Most rendeltem Zoárdnak húsvétra egy babakockát, amit Zalánnak vadásztam, de sosem találtam rá. Olyat aminek a 6 oldalán van zipzár, gomb, tépőzár etc.

      Törlés
  3. És most még számon tarthatóak. Később teljesen elburjánzanak és amikor nincs meg vmelyik, fél centiszer fél centis ficni, amiről azt sem tudom, hogy létezik, és ő sem tudja megmondani, hogy hogy néz ki, csak nyűg, hogy de tudod anya, az az izé. vááááááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami öko ajit adj neki szülinapjára, pl wc papír gurigákat, cd/dvdv tokokat, nyomdázzatok pet palackkal (szerintem még örülne is ezeknek)...:-) Boldog szülinapot Bobónak! Neked pedig gratula, h ilyen jófej pasit nevelsz az utókornak :-)

      Törlés
  4. Legyen nagyon szép napod kedves Bobó, csokitortás, sok állatos, szeretetteljes!Boldog születésnapot kívánunk:
    K&M

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldogságos, vidám, tortamaszatos születésnapot kívánunk Bobónak! Virág neked is gratula és azt kívánom, hogy Bobó nagyon örüljön az ajándékoknak, mégha nem is wc papír guriga. :)

    DZZ

    VálaszTörlés
  6. Marci pont ma vadászott a kincsesládájába a varródobozomból egy függönysínvéget és egy csizmához adott pótsarkat :) Nálunk szerencsére nincs rajz-számontartósdi, inkább én teszek el minden vackot, pl az első bevásárlólistáját :)
    Én úúúúgy imádom, hogy minden vacaknak örülnek!!!
    Te gondoltál már arra, mi lesz majd az íróasztalán meg a fiókjaiban 5-6 év múlva? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuskám, 6 kistesó mellett láttam ezt-azt íróasztali fiókokban..... sok olyat is, amit nem feltétlenül szerettem volna... :D

      Törlés

Mit szólsz?