2012. október 25., csütörtök

Orros

Megvolt életünk első komolyabb égése.
Bandukoltunk lefelé a lépcsőházban, mögöttünk jött a szomszédunkban lakó idős házaspár, akik közül Éva néni Bobókához bazsalyogott, gagyogott, gügyögött épp, mikor a hátra-hátra forduló Bobó iszonyú hangosan belehasított az őt becézgető néni monológjába:
- Miért szőrös ennek a bácsinak az orra, Mam?
Visszafojtva és kompenzálandó kipukkadó röhögésemet tartottam egy véresen komoly fejtágítást az utcai koszt megszűrő csillószőrökről, amelyek mindannyiunk orrában megtalálhatóak, kiegészítve az átlátszótól a feketéig terjedő takony-színekkel- és állagokkal alkotott összefüggéseivel. Hősünket jobban érdekelte az az egyszerű kérdés, amit feltett, ezért mit sem törődve jól felépített monológommal, még legalább háromszor megkérdezte, egyre hangosabban.


3 megjegyzés:

  1. Jujj, honnan szedted ezt a képet? :-D

    VálaszTörlés
  2. :D
    Nálunk olyan volt lépcsőn felfelé menet, h "Mama, nem tudok kapaszkodni, mert ki kell kerülnöm a bácsit (kell-e mondanom, h néni volt?). De ki tudom kerülni nagyon ügyesen. Látod?" Szal szerencsére nem kérdés volt :D

    VálaszTörlés
  3. Fannival taxiztunk, NAGYON szőrös fülú sofőr vezetett. Fanni először csak azt kérdezte, hogy "Mi van ott?", és mutatott a pasi füle felé. Én persze tudtam, mire gondol, de próbáltam hülyének tettetni magam, és mondtam, hogy ott buszok mennek meg autók. De Fanni nem hagyta magát, és ordítva megkérdezte: "Mi van a bácsi fülében?"

    VálaszTörlés

Mit szólsz?