2012. október 29., hétfő

Utolsó előtti akadály

Egy-két hónapja már 5-ből 4-szer feleslegesen van rajta éjjelre pelenka, szinte teljesen tisztán veszem le róla reggel. Egy ideje már mondogattam neki, hogy ha még ébren van este (haha, 10 előtt nagyon ritkán alszik el...), és érzi, hogy pisilnie kell, szóljon, kijöhet. Tegnap szólt, és kérte, hogy vegyük le a pelenkát, nem kéri vissza. Ámen. Levettem, kijött wc-re (nagyon vagányul téblábolt a sötét lakásban negyed 11-kor, örült a fejének, hogy engedéllyel mászkálhat), visszafeküdt, reggel tisztán, szárazon ébredt. Akárhányszor megébredtem éjjel, eszembe jutott, hogy vajon kell-e éjjel ágyat húznom, lesz-e valami fennforgás, drukkoltam neki, izgultam érte, meg büszke voltam rá, de semmi. Reggel közösen mentünk az első reggeli pisire, idilli volt.
Még ha lesz is néhány plusz éjjeli köröm, úgy tűnik ez is megvan. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?