2009. július 25., szombat

Az elsőszülöttek kiváltsága

Botikámnak lejegyzem, hogy ha majd pattanásos, rasztahajú nagyszájú kamaszgyerek lesz, aki az éjszaka közepén felcsönget a kaputelefonon, hogy menjünk már el itthonról lécci, mert felhozna egy csajt, akkor a képébe vághassam, hogy:
Vettünk, megmostam, megpucoltam, kimagoztam, bezacskóztam és lefagyasztottam:
- 5 kg meggyet (ebből 2 kg-t nagyszüleim tisztítottak meg) - 3 kg őszibarackot - 2 kg sárgabarackot - 1 kg málnát - 1/2 kg szedret Rendkívül szórakoztató és pihentető volt. Még tervezem további gyümölcsök további feldolgozását. Azt hiszem ilyet második, harmadik gyerek nem kap...

4 megjegyzés:

  1. Na pont ezen agyaltam, hogy nekem is ezt kéne tennem...Mer' mire szeptemberben elkezdem a hozzátáplálást, semmi sem lesz a piacon....
    Van még meggy ilyenkor, meg szeder, meg málna?
    És biopiacon vetted?
    Lehet, hogy lemaradtam már egy csomó gyümölcsről....

    VálaszTörlés
  2. Helloka, Piroska! ;)
    Meggyet mi még találtunk pár helyen, málnát, szedret is. De szerencsére, ahova megyünk nyaralni, ott van késői málna, meg szeder, úh abból többet ott fogok venni.
    Szerintem ha most elmentek, még van minden. Barack is, de azt mondták h az már nem sokáig, siessetek! Email....????? :(

    VálaszTörlés
  3. Még mindig imádom a stílusod :)
    És eélépzeltem a szitut, Bobó biztos értékelni fogja :D
    Én még csak barackot tettem el, a többiről valószínűleg már én is lecsúsztam, amit most el tudnék tenni, annál az üveges is jobb lesz majd...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?