2009. július 26., vasárnap

Jajj, jajjj

10 megjegyzés:

  1. Ez aztán a hir-éhség!!! :- )))

    VálaszTörlés
  2. Szakadok a röhögéstől
    Naná h mindent szájba kell venni ;) Hogy akarja, mikor elveszed, nagyon kemény! Szánalmas próbálkozás a cumival ;) és még :D is!!!!

    VálaszTörlés
  3. Meg kellett néznem még egyszer. "Jaaajj, jaaajj"

    VálaszTörlés
  4. Hiába...Az olvasás kikapcsol:-)))

    VálaszTörlés
  5. Az hagyján, de én is szakadtam a röhögéstől... :)

    VálaszTörlés
  6. Na és jövök én meg a paráim. Hogy ne adjatok nyomdafestéket a gyereknek!!!!!!!!!!!!!!!!! Veszélyes! És ezek a szóróújságok meg annyi ember kezén végigmennek, fúúúúúj!
    Egyébként meg édespofa:-)
    Ja! És nem találom a mail címedet, pedig küldeném a levelet!!:-)

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen, én is tudom, még akkor szoktam rá, hogy odafüggesztem őket neki, mikor még csak nézegette érdeklődve, aztán elkezdte leszedni őket, de csak akkor tettem oda, ha cumi volt a szájában, h ne vegye a szájába, de most pont kiköpte...de látod, elvettem tőle :))
    virag.seress@gmail.com
    Várom!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Hogy jajjgat. :D Nagy tudorka! :)

    VálaszTörlés
  9. Akciós a görgős-szék? :-))))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?