2009. július 17., péntek

Breaking News!!

Tegnap megfordult hasról hátra, ma reggel pedig hátról hasra!! Hasról hátra Ligeten fordult meg, áttettem a hasára és valahogy visszagurította magát. Ma áthoztuk reggel az ágyunkba magunk közé kicsit beszélgetni reggeli előtt és az oldalára görgettem, hogy jobban lássam, aztán elengedtem. Egyszercsak látom, hogy dől balra és az alsó teste már hason van, aztán a fejét és átlendítette, a nagy gond a karjával volt, kb két perbe telt, mire ki tudta húzni maga alól, de sikerült!!!!! :))) Lehet, hogy az segített, hogy az elmúlt napokban még az eddiginél is többet tettem hasra, vagy az, hogy pár napja akárhányszor az oldalára fordul, átsegítettem hasra...Mindegy, de megcsinálta! Éljen-éljen Botibaba! A képen a nagy siker után után látható apájával.

2 megjegyzés:

  1. Édes Bobó, gratulálok! Ügyes nagyfiú vagy már!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem segített, megtanulja a kis agya a technikát!!!

    Szóval szuperügyesek vagytok!!! :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?