2011. január 11., kedd

Itt látható a nagyhírű bűvész

Említettem, hogy mostanság rosszabb itthon életem értelmének a kedve, gyakran unatkozik és nem lehet ám azzal kiszúrni a szemét, hogy eléteszek egy játékosdobozt és sorsára hagyom, hadd játsszon. Amivel viszont tarolni lehet és órákra elűzni a rosszkedvét, az pl. ilyesmi:



Ugye mindenki tudja mi ez?

Vagy, mint amit pl. tegnap rögtönöztem és egész délutánra megoldottam vele a kérdést és egy csak egy órát kellett vele töltenem, mert utána rohangált a papagájjal órákon át, akit mindenhova eldugott:




Hatalmas kedvenc egyébként a Kiskedden című leporelló és miután a gyurmákat ordítástól kísérve eltettük, még műanyag szereplőkkel is kiraktam neki a verset (ezekkel rohangált), így előkerült egy playmobil fa, aki mögé eldugtam egy Little People kisfiút, és ma közölte az apjával, hogy a kisfiút úgy hívják, hogy "Kiskedden". A vonatkozó versszak úgy szól ugyanis, hogy "Hétfő után kiskedden,/ egy fa mögül meglestem,". Szétröhögtem magam.

Szerencsére egyéb készségeimet kompenzálandó ilyenek kitalálásában jó vagyok. A gyurma-szamár egyébként Győző keze munkája, a többi az enyém.



6 megjegyzés:

  1. Hogy mi ez? Hát az "Apartalatt...."
    Tökjóóóó

    VálaszTörlés
  2. :DDDDDD Ez kéééész!!! És a bolha? Meg a hangya? Hmmm? :D

    VálaszTörlés
  3. Ez csúúúúúcs, !!!!!!
    ahogy az a medve várja:)))))))

    Tökéletesen megértem Bobót, tudod, ki szórakoztatná sajátmagát egy ilyen zseniális anya mellett..:)))))


    vicceltem, de tényleg nagy vagy:))

    VálaszTörlés
  4. és De ugye az tiszta, hogy a csigabiga nem ott lakik
    (szóval nem az Erdélyiék háza az Ő háza??????)

    VálaszTörlés
  5. Hú ez az A part alatt nagyon jó, nem semmi milyen ötleteid vannak és mennyi energiád! A gyurmafigurák is jók, a szamár és a teve a csúcs! :-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?