2011. január 18., kedd

Miről álmodik a fiú?

Az egy dolog, hogy ébredés után tíz percen belül számítani lehet a bűvös követelés kérés elhangzására, de hogy erről is álmodjon? Sokat töröm a fejem, miközben nézem, hogy vajon hol járhatnak a kis gondolatai, amikor elrévedve a távolba pillant vagy összehúzott szemöldökkel mereng valamin vagy azon, hogy miről álmodhat egy majd' kétéves gyerek? Most azt hiszem választ kaptam, legalábbis ez utóbbira. Tegnap éjféltájban ugyanis kétségbeesett hangon süvítette bele a sötétbe, kétszer is: tofféssz. Miközben lapítottam és vártam a folytatást, felkészültem rá, hogy rögtönzött beszédet kell tartanom az éjjeli étkezés nem létező fogalmáról, de szerencsére nem volt rá szükség, mert a két ima űrbe kiáltása után aludt is tovább a szentem. Mit mondhatnék: éhes disznó makkal álmodik.

4 megjegyzés:

  1. Azért többször irigyellek, mint nem! :-)
    Ádámnak még ez sem kell!!! :-o

    VálaszTörlés
  2. Jesszus, az nagyon ciki, ha nem tudom, hogy mi az a toffész??? :-o

    Nálunk néha a NEM visít bele az éjszakába... ezt is kianalizálhatnánk egyszer... :-o

    VálaszTörlés

Mit szólsz?