2011. január 19., szerda

Napok kotyvaléka

Olvassuk a legújabb könyvünket:
- Miből készül a kenyér, Bobó?
- Morzsából.

- "Bobónak és a bikának van fütyije". (Ha valaki nem tudná...)
 

Kezében két zsírkréta:
- Ez narancssárga, ez rózsaszín. Mindakettő szín.

Csak úgy megjegyzi:
- Apa nagy, Mama nagy, Bobó kicsi.

Fürdőkádban nézi a csikóhalat.
- Hasonlít a kaméleonra. (A farka miatt. És tényleg.)

Apa és fia beszélget:
- Bobó, egyél mandarint, nagyon finom.
- Nem kérek.
- De ez nagyon egészséges és finom.
- Nem kérek.
- Pedig olyan finom édes, mint a banán meg a joghurt.
- De nem ízlik.
Ennyi. Lehet, hogy finom, de neki nem ízlik. Kóstolás nélkül tudja.

Anya és fia beszélget, miközben az új gyíkját nézegeti:
Én:  A gyík is hüllő, tudtad?
Bob: Igen. És a kokodil is. Meg a kígyó. Nagyon veszélyes hüllő.
Én: Igen, azok is hüllők, okos vagy.
Bob: Képzeld, a kaméleon is hüllő.
És persze pontosan ugyanolyan hangsúllyal mondja, ahogy én. Őrület.

11 megjegyzés:

  1. Annyira kis okos! Az állatismeretétől pedig mindig kész vagyok.
    A "de nem ízlik" részt pedig mintha Gergőmről írtad volna. Ő is ránézésre tudja hogy finom-e :-D, kikészít.

    VálaszTörlés
  2. Édes Bobó!! Okos cukorfalat! Zsírkrétarendezgetés-pakolászás-megnevezés élénken él a fejemben! :)

    (Kicsit szorongok, hogy velem is kezdeményez majd egy ilyen hüllős társalgást...)

    VálaszTörlés
  3. Életem, a te neved naponta felmerül, ugye tudod mi miatt!?

    VálaszTörlés
  4. Micsoda okos, megőrülök! Narancssárga, rózsaszín? Zalánnak minden pijos. Aztán ha mondom, hogy ez sárga,akkor onnantól minden sájga. Aztán ha mondom, hogy de ez kék...
    Hüllők?! Kész vagytok! Én a békánál elvéreztem, micsoda tituláció az, hogy kétéltű? Hüllő vagy nem? Teknős? Áááá!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó illat száll a sütőből, mi lehet, kitudja? -miatt?
    Nem felejtettem el ám!

    VálaszTörlés
  6. Jóhogy! tegnap közölte h kuglófot uzsonnáztunk, mondtam neki, hogy gofrit és innen már rögtön jöttél te a képbe :)

    VálaszTörlés
  7. Aliznál meg már kezdek aggódni, hogy színtévesztő, mert állandóan az összes színt felcseréli... :-)
    OkosBobó

    VálaszTörlés
  8. Diu, talán gyertek gyakrabban, csöpögtetünk beléd némi zoológiát :)

    VálaszTörlés
  9. Eszméletlenül okos!!!! Hannánál azt várjuk, hogy legalább az Apa szót mondaná ki... :DDDD
    Na jó, 1-2 szót mond, de hogy beszéljen....... Irigyellek érte! ;)

    VálaszTörlés
  10. Megalájk!!! :-))

    Csak hogy a kuglófra én is írjak, amit ugye Nektek (és a könyveskuckónak) köszönhetünk:
    Minap betértünk a Lipóti Pékségbe, az alsó polcokon 2 kuglóf, Olivér közli: Macika!!!!!! :-)
    (ő még nem rendelkezik ilyen szofisztikált szókinccsel, mint Bobó, dehát ezt azért rögtön megértettem :-)) )

    VálaszTörlés
  11. Orskókám, ha visszanézel: Bobónak fingja nincs mi az a kuglóf, legalábbis élőben még nem látott soha... :(( Itt jön a képbe Judit ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?