2011. október 7., péntek

Átlagos család átlagos gondjai

Fővárosi iroda. Borongós péntek délelőtt. Hétvégi türelmetlen hangulat, szkennelésre váró pályázat-hegyek, fenyegető nyomdai gépindulás. Stressz. Közben egy gyors telefonhívás.
- Üdvözlöm, én vettem meg öntől a gnút, nem tudom-e emlékszik-e, és azért telefonálok, hogy megkérdezzem, megkapta-e az emailt, amiben jeleztem, hogy ha megvan még a rozsomák, azt is megvenném.
- Üdvözlöm, igen, megkaptam az emailt. Rendben, viszem mindkét állatot ma hat óra körül.
- Micsoda megkönnyebbülés! Köszönöm szépen!
- Én köszönöm a vásárlást.

6 megjegyzés:

  1. Háháháháháhá. Tiszta Örkény egyperces!

    VálaszTörlés
  2. Azt olvastam elsőre, hogy állatos család állatos gondjai... és tényleg!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsám...reménytelennek tűnik, de én mindent megoldok!! Mondjuk sajnos a Bullyland puma ocsmány, a Schleich pedig nem kapható itthon, US-ből horror az ára behozatni...más utat nem látok egyelőre :(

    VálaszTörlés
  4. A Müllerben Schleich-et lehet kapni? Ma láttam a millió állatkát ott, kár hogy csak most olvastam a posztot. A Régióban egy másik márka van, abban sincs? Lehet megyünk holnap az Alleeba, akkor megnézem majd!

    VálaszTörlés
  5. Hahó, megnéztem az Alleeban a Régióban, ott papo van és van nekik puma /nemcsak a katalógusban, hanem a polcon is/!!! :-) www.papo-france.com, a katalógusban a 8.oldalt nézd! Igaz, hogy kb 3 cm hosszú és 1500,- Ft :-0, de puma! :-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?