2011. október 26., szerda

A kis betegünk



15 megjegyzés:

  1. Állatkert, kürtös kalács...!? Betegség idején legalább ennyi! :)

    Gyógyulást!!!!

    (Péntek délután mi is megyünk az állatkertbe...ha minden igaz!)

    VálaszTörlés
  2. A világ egyik gyönyörűsége, ahogy a kürtőskalács kunkorodik.

    VálaszTörlés
  3. Életem, csalódtam is volna ha mondjuk az indiános idézethez kapcsolódsz, de ehhez nem. :))
    Andi, ma este 7 óráig csak ez volt a gyomrában, úh kivételesen örültem h legalább vmi. És közben asszem 5x cseréltünk pelenkát, ha érted mire gondolok...

    VálaszTörlés
  4. Az indiános idézet egy tökéletesen inkoherens szöveg szerintem. A bekezdések tételmondatait nem támogatják a bekezdések további mondatai. Ettől én megőrülök és sztem értelmét veszti a dolog.

    Nade a kunkori kürtikali! :D

    VálaszTörlés
  5. Szép a kürtőskalács is, de még szebb a kéz amelyik tartja :-) (mikor múlnak el a gödröcskék a babakezekről?)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ott esetleges a tördelés, nincsenek tételmondatok, lehetne minden mondat külön sor.

    VálaszTörlés
  7. De akkor mért úgy vannak a bekezdések, ahogy? És mért ez a szerkezet? Ez a nem érdekel - azt akarom tudni ellentét. Szövegkohézió érettségin négy pontból max 2, de inkább 1 :D

    VálaszTörlés
  8. Ja, emiatt nekem ettől olyan, mintha nem oriah hegyi álmodó írta volna, hanem mancika a multinál az ebédszünetében, mikor elhagyta a pasija és a bridget jones-ot már kiolvasta, és annál mélyebb lelki bugyrokba kívánkozik..
    :D
    Bobó kürtőskalácsfogó kezében sokkal inkább benne van az univerzum sztem.

    VálaszTörlés
  9. Addig jó, életem, míg ezekben a sorokban a szövegkohézió ragad meg, és nem az, hogy basszameg, hogy mennyire nem ott vagy, ahol lenni szeretnél.

    VálaszTörlés
  10. De pont ez a lényeg! Hogy számomra egy helyesírási hiba, meg egy szerkesztési furcsaság totálisan negál egy mondanivalót. Olyan, mint amikor egy szép nőnek ápolatlan a lába. Ott van vége, nem tudok elgondolkodni sem, hogy mit jelent.

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom, én - kemény munkával -, de próbálok ennél megengedőbb lenni. Pláne, látnád most a lábam :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem is kéne. Bár most magas lóról beszélek, mert pedikűrösnél jártam a minap, mivel nem érem el a lábujjaimat.

    VálaszTörlés
  13. Help!!! A pelenkacsere az antibiotikum miatt volt? Hanga a harmadik napon van a szedéssel, de nagyon durva hasmenése van. Ez elmúlik szted? már nemtom mi jöhet még....

    VálaszTörlés
  14. Niki, igen amiatt!!! Amint abbahagyta, rendes állagút kezdett kakilni, de 7 napig napi 3x brutál folyósat. Amit a dokinénink mondott: Normaflor vagy GastraProKid. Meg ugye tudod az élőflórás kefíreket nyomasd. Jobbulást Hangának és bocsi, h csak most válaszoltam!! Puszi

    VálaszTörlés
  15. Köszi :) napi 2 van azóta, meg jobb a kedve,már csak 3 nap gyógyszar van hátra... Meg kinyomoztam, van erre egy spéci por, Enterol a neve, direkt antibiotikumos hasmenésre. Hátha máskor is aktuális lesz nálatok is...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?