2011. október 4., kedd

Káosznapok kotyvaléka


Imádom, hogy ha olyan passzban van, képes tíz perc alatt öt ilyen aranyköpést megereszteni, mint pl. ma este.


  • Fürdés, mosom a fütyijét, mondom neki, hogy nézze, hogy csinálom (a bőrfelhúzást). -Ez itt az egész az én fütyim.

  • - Anyuci! Mikor fogsz értem jönni a bölcsibe?

  • - Na, erről beszéltem, hogy a pumát nem jó könyvben tartani, mert az érzékeny állat.

  • - A rozsomák az egy mákféle? (röhögve kérdezte)

  • - Mama, vettél már nekem az interneten pumát? (Hónapok óta nyúz, de nem találok sehol, még a luxusáruház is cserben hagyott.)
És életében másodszor, önszántából először ráült ma a wc-re. Kb. négyszer egymás után. És négyszer közölte, hogy se nem pisil, se nem kakil bele.

4 megjegyzés:

  1. Na, a Schleichre se lehet már számítani. Hova tart ez a világ?

    Az egész az én fütyim :D::D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. A Schleich az a drága bolt? Az Állatkerti Shop-ban sincs? Szurkolok, hogy kerüljön Bobónak puma. A 3. csúcs :-)

    VálaszTörlés
  3. Zsu, dehogynem! Minden zoo-séta alkalmával ott kezdünk a shopban, de cuki Bob, mert tudja h csak nézelődünk, igaz nem mindig sikerül balhé nélkül elhoznom, de ezt is meg kell tanulnia, szóval hasznos alkalmak ezek.
    Puma visszavont termék, csak eBay-en lehet kapni már....

    VálaszTörlés
  4. Ahh, hát persze, nálunk sem a könyvben van a puma! Hogyisne! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?