2010. április 29., csütörtök

Az ördög vasvillája

A Városligetbe igyekeztünk, vártuk a buszt a 7-es megállóban, Bobó a babakocsiban kalimpált a szokásos szerszámaival, amiket általában a kezében tart.

Odahalad hozzánk egy öregasszony, majd lezajlik a következő párbeszéd:


-Öregasszony: Ne haragudjanak kedveseim, véletlenül sem szeretnék beleszólni az életükbe, de nem tudom nyugodtan nézni, hogy ez a csöppség kiszúrja a szemét ezzel a vasvillával!
-Én: Ez nem vasvilla, hanem egy műanyag gereblye.
-Öregasszony: Tudom, hogy nem az, de rossz nézni, hogy mit csinál vele.
-Győző: Köszönjük, de tudunk vigyázni a gyerekünkre!

Ezután az öregasszony eloldalgott én meg arra gondoltam, hogy az ilyenek mire számítanak? Komolyan azt hiszik, hogy a fenti jószándékú tanácsra a következők valamelyikét fogjuk válaszolni????

-Jesszusom, észre sem vettük mivel játszik, köszönjük szépen, hogy szólni tetszett!!

-Nem tudjuk, honnan került a kezébe, nem mi voltunk!

-Hűűűűű, mi erre nem is gondoltunk, de maga ugye sokkal tapasztaltabb nálunk, köszönjük szépen, elvesszük tőle ezt a valóban veszélyes tárgyat!

-Tényleg? Hát, mi azt hittük, hogy ez egy műanyag, tompa, kisgyerekeknek való bevizsgált játékszer, de most, hogy jobban megnézzük, ez valóban egy életveszélyes VASVILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Köszönjük szépen!!!!

ÍME A VASVILLA:



13 megjegyzés:

  1. ilyenkor azt kell mondani, direkt adtuk a kezébe, hogy kiszúrja a szemét, mert utáljuk.

    VálaszTörlés
  2. vagy: ha nem tetszik, ne tessék nézni, úgyis félünk a szemmel veréstől :D

    VálaszTörlés
  3. Kifejezetten gyilkos eszköznek tűnik, a vaslapáttal egyetemben. :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, az ilyet én is bírom. Nekem az 1-es villamosmegállóban tartottak előadást, hogy nem jól öltöztettem fel a gyereket... Nem akartam tiszteletlen lenni, pedig szívesen lettem volna. Ha érted.

    VálaszTörlés
  5. egyszer elkéstem egy találkáról a nővéremmel. mire odaértem, már heves vitában állt egy virágbolti eladóval, hogy miért van a gyerek napozóban (mert nyár volt...), ha bezzegellembende ő maga meg h. ujjúban és kendőben van.
    Namost ugye Anna igen kicsike ellenben botrányosan hangosan tud üvölteni, ha sérelem éri :) szép volt....

    VálaszTörlés
  6. Mondanom sem kell, hogy azóta ezen röhögünk és persze mostantól vasvillázzuk a kedvenc-kék-gereblyét!

    VálaszTörlés
  7. :-D :-D :-D
    Szétröhögtem magam ettől a bejegyzéstől! Főleg a lehetséges képzeletbeli válaszok tetszettek :-)))

    VálaszTörlés
  8. Csak azt nem értem, miért nem a fentiek közül válaszoltátok valamelyiket, méghozzá talán a harmadik lett volna a legjobb, de nagy pislogó szemekkel, ártatlan arccal.. :))

    Csak utólag nagy az arcotok :))

    VálaszTörlés
  9. sztem tök jól válaszolt Győző, én mindig hebegek-habogok, meg magyarázkodni kezdek. UTÓLAG persze tudom, mit kellet volna mondani.

    VálaszTörlés
  10. Most én nem értem, mi a baj, nyanyának igaza volt, tökveszélyes, amit műveltek ezzel az áldott gyerekkel, hát Ti sosemnőttökmárfel????
    :-D :-D :-D
    Imádom a nyanyákat!!!

    VálaszTörlés
  11. :DDDD Nálunk ez valahogy úgy volt, hogy:
    - Véletlenül sem szeretnék beleszólni az életükbe...
    - Jajj, de jó, köszönjük szépen! :)

    VálaszTörlés
  12. Dia!!! Ez jó!!!!! Alkalmazni fogom !!!!! Csak először ált. nem kapcsolok, azt hiszem, meg akarják dicsérni vagy ilyesmi... :D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?