2010. április 22., csütörtök

Találós kérdés 5-6.

A kérdések
 
  • Szerintetek aludt ma délelőtt a fiam?
  • Mi az ott a lepedőn? (És a párnáján is, csak az nem látszik, mert kidobta. És a száján is, csak azt a fotót nem teszem közzé, mert már ez is messze távol esik a jóízlés határaitól, de ez is az életünk része, vállaljuk, nehogy kedves várandós vagy babát tervező olvasóinknak illúziói legyenek...)

A válaszok

Hát, lányok, de bizony.....ez nem más, mint Bobókaki....Előtte reggel már kakilt, úgyhogy rá sem néztem, hagytam hadd hemperegjen, aztán mikor már tudtam, hogy nem fog aludni, úgy döntöttem,  elmegyünk végre Ringatóra, felöltöztem, mindent előkésztettem, már csak őt kellett volna kikapnom az ágyból és gyorsan megetetnem, így is sietnünk kellett, erre bemegyek hozzá és mit látok....? Ezt. Azzal a különbséggel, hogy a felső ajkán is volt egy kis galacsin, de ezt nem részletezem, villámgyorsan lependerítettem onnan, lefotóztam (naná), a keze szerencsére nem volt szaros, ellenben a párnája merő kaka volt, én nem tudom mit keresett a feneke a párnán, de nem volt idő tanakodni, gyors zuhany-átöltözés (Jutki: szerencsére a póló megúszta :) ), a szaros cuccokat csak Ringató után tudtam beáztatni...ami egyébként elég jó volt, bár nekem kicsit sok volt a 30 anyuka-30 gyerek, de utána a Stefánia kultúrpalota kertjében/medencéjében még elmolyoltunk egy órát, aztán ebéd után tiszta ágyneműben ki-ki a maga ágyában pihentük ki a délelőtt fáradalmait. Sok minden elmondható, kivéve, hogy egyhangúan telnek a napjaink...


9 megjegyzés:

  1. 1. Nem, nem aludt. (enyém egyre tovább van fent, nyugi. ma pl. délig bírta, addig már meg sem kíséreltem letenni. vígan homokozott, taxizott)
    2. Kakakaakaaaaaaaaaa (?!)

    Jancsi

    VálaszTörlés
  2. Jaj, csak nem az amire gondolok?!?!? És még a szája is olyan volt?!?! Húúúúúúúúúúha, és mindezt alvás címén művelete? Nem semmi! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Jézus, ugye nem?!

    Ja, és persze, hogy nem aludt!!!!

    VálaszTörlés
  4. Na én is jó helyre írtam a kommentet... összevontam a két posztot :)

    VálaszTörlés
  5. Feltételezem, h a két válasz összefügg és egyik helyett csinálta a másikat :) (Nem gondolom ám., hogy szarszétkenés helyett aludt pl.)

    Amúgy imádom ezt a pólóját!

    VálaszTörlés
  6. érdemi hozzászólás következik: milyen délcegen jár már Boti!

    VálaszTörlés
  7. Te figyumá: a gyerekedet mindig a programban található helyszin szinéhez öltözteted? Te divatdiktátor, Te.... :-)))) Ééééédesimádom
    P

    VálaszTörlés
  8. Jesszus, kaki??? :-0, ejnye Bobó! :-D
    Viszont gyönyörű megint, csúcsszupervagány ez a szerkó!!! :-)

    VálaszTörlés
  9. Névtelen P: én ugyanerre gondoltam, mikor a ballagásos fotókon megláttam a Nagymama kosztümjének és Bobó kocsijának a színét :D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?