2010. április 15., csütörtök

Miss Antikreatívanyu

Mint ismeretes, nem vet fel minket a pénz. Jó lenne valami plusz bevétel, kiegészítő jövedelem. Sokat töröm a fejem, mi lehetne az, amit itthonról lehetne csinálni és marha sokat fizet. Hát, a megoldást még nem tudjuk, azonban az biztos, hogy mi nem leszek másodállásban: gyerekkönyv illusztrátor.


Ha már vettem ma egy doboz zsírkrétát a Botigyereknek, de az nem csinált vele egyebet, mint hogy kettéharapta, illetve szétdobálta őket, így én vettem őket a kezembe és lerajzoltam neki a három topvadállatját. A bagoly nagyon tetszett neki, a róka so-so, a tigrissel nem nagyon törődött. A rajzelemzéseket megelőzve jelezném, hogy 2-es/3-mas voltam rajzból, tehát e három szösszenet grafikusi pályám eddigi csúcsa, igaz, az iskolában állandóan krumplit kellett rajzolni, aminél minden könnyebb, még a bagoly is. Azért gyorsan az én véleményem, így utólag: a bagollyal elégedett vagyok, a tigris sem rossz, kétségtelenül a róka a leggyengébb láncszem, se a feje, se a farka, se a lábai nem stimmelnek...

Szegény Botikám, mi vár még rá ilyen anya mellett...se rajzolni, se énekelni, se kézműveskedni, se kreatívkodni nem tudok...Viszont remekül kalapálok, szöget verek, ráspolyozok, fűrészelek, stb. Ennek viszont az iskolában nem sok hasznát fogja venni, amikor majd sorra kell gyártani a kézzel készített házi feladatokat....

18 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. namégegyszer, bénáztam.
    szal bagoly hibátlan, tigris kicsit szelíd, róka kicsit szarbaharapott. :)
    Rajzórákon legalább a hangulat jó volt, de ne drámázz, háromast, pláne kettőst nem kapott senki :)

    VálaszTörlés
  3. Virág Drágám, ha csak 10-ed ennyire tudnék rajzolni, verném a seggem a földhöz örömömben. Én semmi mást nem tudok mint napot, házikót, előtte tóval, pár virággal...
    Szerintem irtó jók lettek!

    Gyurmázni próbáltatok már? Vagy még ő is megeszik mindent?

    VálaszTörlés
  4. majd megmutatom, ÉN miket rajzolok... a bagoly meg a tigris sztem tök jó. Simán lehetsz illusztrátor, sokkal rosszabbakat árulnak vagxonokért

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is teljesen jók! A gyereknek nem kell több!
    Majd jól megmutatom én is a mieinket:) Piroska

    VálaszTörlés
  6. Judit: ki volt a rajztanárunk ált.isk-ben????? Csak a skinhead papagájra emlékszem, de ő gimi, nem? ÉS bizony, hidd csak el, folyton 2-3-ast kaptam , folyton tyúkot meg kakast kellett rajzolni.... :S
    Ki a második Névtelen? Gyurma no way, majd ha már nem eszik meg MINDENT.
    Zsóff: muti!!!!!
    Piros: muti!!!!

    VálaszTörlés
  7. életem, Vályi Csaba áltisk, majd Zele János gimi. Plusz áltiskben volt átmenetileg egy teljesen kész nő, a nevére nem emlékszem, ébenfekete festett haj, elöl fehér tincs, és negyedjópontokat osztogatott :))))

    És lehet, h ketteseket meg hármasokat osztogattak, nade évvégén mindenki 4-es v 5ös volt.
    Megnéztem a picasas képeket, királyak ám!!
    pusz

    VálaszTörlés
  8. Vályi nem alsóban volt!!! Katona Kata talán??
    Emlékszem arra a fekete-fehér hajú nőre, jó nagy barom volt. Negyedjópont óriási!!!!! Vajon rajzórán mire lehet jópontot kapni?????
    Viszont te emlékszel egy énektanárra, asszem Ili néni, akinél keresztbe kellett tenni a karunkat az asztalon, ellenkező esetben kizavart a folyosóra??? :))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  9. Vályi Csaba bácsi titeket nem tanított alsóban sztem, csak minket. Ellenben Szörnyella de Frász totális idegbeteg volt :) Egyszer kivágott a teremből. Na jó, én is totális idegbeteg voltam már akkor is :D
    Énektanár Gyöngyi néni volt majd Andrejja néni:)

    VálaszTörlés
  10. Nekünk tuti volt vmikor a Katona kata!! Vagy csak azért rémlik, mert az angolórákhoz ő rajzolt...?
    De akkor nekünk ki a jóisten volt alsó tagozatban????? Túl mélyen vannak az ellenőrzőim, pedig előkeresném...
    Gönygi néni: bbbböööööeeeeee, de gyűlöltem.
    Andrejjja néni, akinek a lánya meg Bejjjja :))))
    Zsófi, tudnád, engem hányszor küldött ki a folyosóra az az Ilinéni, meg nem egyszer ki is akartak rúgni....kétszer. :)
    Még jó h azon nem kell ennyit gondolkodni h az angoltanárunk ki volt :)

    VálaszTörlés
  11. Elnézést a késedelemért, jöttem tisztázni a dolgokat. Tehát.

    Rajz: alsótagozat Katona Kata, felső Vályi Csaba (kis intermezzo nyolcadikban a fekete-fehér hajú szörny), gimi Zele János.

    Ének: alsó Gyöngyi néni, ő nyugdíjba távozott, jött ez a botrány Ili néni (tarisznyás fapina volt, ezt így magunk között elismerhetjük, azt hiszem), majd felső tagozat Andrea néni, gimit tudjátok.

    Én a negyedjópontos rajztanárnőnek köszönhetek osztályfőnöki intőt nyolcadikban.
    MS, téged mikor és mért akartak kirúgni? Nekem ez kimaradt...

    VálaszTörlés
  12. Yesss!!!!! Végre nyugovóra térhetek!!! Köszönöm szépen a kimerítő választ!!! na, ugye h Katona Kata!! :)
    Kirúgást majd elmesélem :)
    De először a Csabafi anyuka akart kirúgatni, másodszor a napközis tanár -vagy ebédlőfelelős -vagy nem -is -tudom ki- a -szar volt-ő-Gabinéni, hosszú szőke hajú ribanc. :)

    VálaszTörlés
  13. nővérem se emlékszik Szörnyella nevére. Viszont beugrott az Ili néni - kösz Judit a leírást :)
    Osztályfőnöki intő neked??? Emesét el tudom képzelni, hogy ki akarták rúgni ;)
    Gabi néni, ja-ja, hosszú bőrszoknya, elöl combközépig sliccel.
    Ellenben mi volt Zsuzsa néni vezeték neve? Tudjátok, a tikkelős fejű technikatanár, aki mindig azt mondta, hogy "köszönöm, köszönöm"
    És kiderült Csöpi néni igazi neve?

    VálaszTörlés
  14. Akkor szép sorjában :)
    Ildikó volt a Szörnyella asszem.
    Azért csapott nagy botrányt (teljes joggal, megjegyzem), mert én és még két lány - mivel szarok voltak a rajzaink, azokat kidobtuk - és lenyúltuk pár bés rajzát, amikre ötöst kaptak, hogy így hármas helyett ötös legyen a félévi jegyünk. Lényeg: lebuktunk. Erkölcsi fertő.
    Zsuzsa néni = Karsai Zsuzsa
    Csöpi sztem Ilona, írtam a Facebookon.

    Zsófi, sose gondoltam volna, hogy le fogok állni egy "béssel" :)))

    VálaszTörlés
  15. Nananana!!!! Jó, nem voltam egy szent, de azért elmondom, h
    1. ez a Gabi néni azért akart kirúgatni, mert az ebédlőben tartózkodtam ebédjegy nélkül (nem ettem!), elvonszolt a Sáskához (szó szerint, átrángatott kézen fogva a HM téren), aki szemberöhögte, de ő erősködött h igenis csapjanak ki.
    2. A Csabafi anyuka meg azért, mert a Kriszti bicskával megfenyegette a Csatáry Esztert......!!!!! Annyi közöm volt hozzá, hogy épp haragban voltam a Krisztivel...ezért azt állították h én kiborítottam a Krisztit, akinek ezért borult el az agya... no comment.
    "tikkelős fejű technikatanár" :))))))))))))) Az egy elmebeteg volt, és örökre el is felejtettem volna ha nem mondjátok :))
    Rajzlopás zseniális, büszke vagyok rátok! ;)
    Bések fffffúúúúúújjjjjjjj!!! Bár Zsófival nekünk már előbb megromlott ugye a kapcsolatunk :))

    VálaszTörlés
  16. Ja a Csabafis sztori 2. osztály, a Gabinénis 7 v 8.

    VálaszTörlés
  17. Na, tudtam, h be kell még néznem, így megtudtam a kicsapós sztorit. Agyrém. :)
    Csabafiné engem fogott, kihívott a folyosóra és megrángatott(!!!!), mert épp volt vmi balhé a Krisztivel... És miközben rángatott, felhívta a figyelmemet, h ha még egyszer kiközösítjük a Krisztit, meglátom, mi lesz.. Apám agya kicsikét eldurrant, úgyhogy felhívta telefonon Csacsánét, megbeszélt vele egy időpontot és megkérte, hogy ha lehet,többé ne nyúljon hozzám.

    Ez most így utólag felvet pár kérdést. Pl. ti el tudjátok képzelni, h más gyerekéhez hozzányúljatok egy konflikt esetén? Vagy pl mit szólnátok,ha a Bobó/Dina/Júda/future gyerekeitek azzal jönnének haza, h az iksz anyja megrángatott? Ez nem kicsit out of line azért..

    VálaszTörlés

Mit szólsz?