2010. március 9., kedd

Mr Kreatívapu

Győzőnek az öt-hat együtt töltött évünk alatt sikerült eltiatkolnia előlem egy rejtett képességét: a kreativitását. Épp nézzük a Maszkabált, mondom Győzőnek, milyen jó, hogy ezt a dvd-t 3-4 évesen is szeretni fogja és majd innen gyűjt ötletet, hogy mi szeretne lenni farsangon és amilyen pech-es vagyok, tuti a legbonyolultabbat, mondjuk a hirdetőoszlopot fogja akarni. 
Erre Mr Kreatívapu közölte, hogy "Mért? Az egyszerű. Csak rá kell adni valami fehér zsákot és arra rávarrni újságcikkeket." A nyomaték kedvéért azt is hozzátette, szó szerint idézem: "Egyáltalán nem bonyolult!" Van valaki, aki nem ért egyet azzal, hogy ha Bobeszka tényleg hirdetőoszlop akar majd lenni, akkor az ő feladata lesz e pofonegyszerű jelmez elkészítése?!!?

8 megjegyzés:

  1. Viktor volt hirdetőoszlop, kartonpapírból volt hengere és vállpántjai,meg színes hirdetések. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó! Jót derültem rajta!

    VálaszTörlés
  3. Én Győzővel értek egyet! 400g-os kartonfólia a gyerek köré hajtva, tűzőgéppel össze, technokollal újságpapír fel, pofi kivág. 3-7p max beszerzés nélkül:-D

    Ciri

    VálaszTörlés
  4. Édes Cirikém!!!!
    Én iszonyú antikreatív vagyok, úh elkél majd a segítség nálunk, ha beindul a rajzolunk-festünk-hajtogatunk-kivágunk-jelmezt készítünk-stb időszak nálunk.... welcome leszel!
    De jó, h benéztél, cuppantalak!

    VálaszTörlés
  5. Tervezek valami nagy összgyerekes állatkerjárást. Gyüsztük?

    VálaszTörlés
  6. Mindenképpen!! ha jó idő lesz, feltételezem.
    Összgyerekes? Neked is van, lemaradtam? :)

    VálaszTörlés
  7. nem, csak sokatoknak van már a környéken. Én kölcsön unokaöccsel megyek.:-D

    VálaszTörlés
  8. Az én Anyukám is volt gyerekkorában hirdetőoszlop! :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?