2010. március 31., szerda

Néhány mai Botihír

  • Kibújt az ötödik foga. Az ínyén már régóta lehetett érezni a felső ketteseket és folyton a szájában matat. Reggel még nem volt kinn, 11-kor már igen. A jobb oldalon is majdnem kinn van egy, alul semmi új. Továbbra is azt mondom, hogy egy hős. Nincs hiszti, alszik rendesen (már önmagához képest), nincs nyűgösség, nyálfolyás, tombolás. Az én kis hősöm!!
Érdekességképpen: a képen az én régi bodymban (kombidresszemben) van. Frottír! Muhhhahhha.

  • Ez a gyerek már megint variál. Egyre gyakoribb, hogy nem alszik el délelőtt. Ilyenkor ugyanúgy hagyom egy órát az ágyában, legalább addig intézhetem a dolgom (netezhetek) nyugiban: csöndben van, üldögél, nézelődik, a zoknijával és az alvós állataival játszik, hempereg, köpköd, tüsszög, néha bekakil, a cumiját pörgeti, szórakozik. (Érdekes, hogy ilyen szituációban milyen hosszan elmatat egy címkével vagy nyuszifüllel, bezzeg ha játék van, max. fél percig képes egy dologra koncentrálni.) A vérnyomásom egyébként az egekben ilyenkor, ha valaki nem tudná, ez az egyetlen, ami igazán kikészít a gyerekes létben: a napirend-borulás. Judit barátnőm kifejezésével élve controll freak vagyok. Vállalom. Egyszerűen megőrülök, ha valami borul. Azért manapság már nem annyira, mert ahogy egyre nő, egyre kevésbé gáz, ha kimarad egy alvás, vagy véletlenül másként alakul, de azért még mindig rosszul viselem. Tudom én, hogy lassan (most?) át fog állni egy alvásra, de azt hittem még van 1-2 hónapom. Szeretem ezt a 2x1 órás napirendet. Persze az is jó lenne, ha egyszer aludna, de 2-2 1/2 órát, csakhogy Botond nappal még az életében nem aludt 2 óránál többet....Na, mindegy, a vak is megmondta: majd meglátjuk. Mindenesetre épp változóban vagyunk, nekem meg alkalmazkodnom kell az új helyzethez és ez nem kedvemre való. Viszont végre valahára eljutnánk a Ringatóra, ami mindenhol csak 10-kor van, hogy rohadjanak meg, így eddig sose tudtunk menni....Na, majd most!

  • Eddig kevés szó esett a Botiszókincsről. Most sem sok fog., de ez a mai történet nagyon édes. Az első igazi szava az volt, hogy tente. Nem vagyok egy tentebabázós, sőt az alvást is alvásnak és nem tentikézésnek vagy csicsikázásnak hívjuk, de Bobónak van két babája. Imádja őket, ahogy a Tente baba, tente dalt is. Sokszor ringattam a babáit és közben énekeltem ezt a dalt, aztán ő is bekapcsolódott és ringatta ő is a magáét, majd mondogatta, hogy tente, tente. Nem anyai túlzás, tényleg mondja. Hetek óta nem ringattuk a babáit. Erre ma ül a fürdőkádban, én leültem pisilni és a zuhanyfüggöny mögött hallom, hogy "tente, tente". Felpattantam és látom, hogy fogja két halát és ide-oda ringatózik velük, közben meg "tente, tente"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Édes, Kicsi Botibabám!!!!!!!!!!!!!!!! Hogy mennyire édes!!!!!!! Ez volt az első olyan, amikor nem csak megismételt egy szót, hanem teljesen magától adekvát helyzetben mondta. Éljen éljen, Botibaba!!!!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 5. fogacskához!

    Igen, ekkora gyerkőcöknél könnyen borul már a rend! Milla már 2 hónapja egyszer alszik csak, délután. Nálunk már ez a rendszer és ez most működik! Aztán ki tudja, hogy a későbbiekben milyen meglepetéssel szolgál majd Milla.

    Tente.... De komoly! Nagyon okos! Ha tudsz, csinálj róla videót!

    VálaszTörlés
  2. Édes lehet ezzel a tentével, drága, okos kis feje!
    És tényleg egy hős a fogzással! /Gergőm volt ilyen, az első és az utolsó fogat megéreztük, a többit nem, most látom csak én is hogy ez mekkora dolog!!!/

    VálaszTörlés
  3. Fogakhoz gratula, control freakséget maximálisan átérzem, varia van nálunk is mostanság... És még az jutott eszembe, hogy 1. Bobó lesz az a gyerek az oviban, aki nem és nem fog aludni, nem fog matricát kapni a cipőjébe, mert nem áttall ébren lenni, neadjisten megmozdulni alvásidő alatt (én is ez voltam) 2. ha már nem alszik, téged igazán elringathat egy-egy tentével, te nem ellenkeznél szerintem és ha már elaludtál, nem zavarna, h ő nem alszik, viszont új szókincstudományát gyakorolta :)) Videózd már le ezt a tentézést!
    pusz

    VálaszTörlés
  4. Bálintház, 3csoport van, fél10, 1/4 11, 11. mi az elsőbe járunk ;)
    tentéről meg videót!

    VálaszTörlés
  5. Mi sem jutunk el Ringatóra a délelőtti alvások miatt, meg semmi délelőttire, már kinéztem egy 8 (!!!!) órai babaúszást, érted, én, aki régebben fel nem kelt volna 8 óra előtt, már 8-kor vízben lennénk... :-o
    Szóval pacsi!!!

    Na azt viszont nagyon irigylem, ha elvan az ágyában alvás nélkül egy órát, még ha néha be is kakil közben :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?