2010. március 17., szerda

Szülinapi képek

Direkt több családtagom is megkértem, hogy vegye kezébe a fotózást, ennek ellenére borzasztó kevés készült és azok is rosszak. Persze a végén megint én kattogtattam, mert kb. én egyedül nem vagyok lusta megmozdulni a fényképezéshez, de nem vagyok elégedett. Szerettem volna pl. olyat, amin Bobó van és a tortája az egy szál gyertyával (ekkor pl. hátulról fényképeztek minket, no comment....), meg olyat, ahol tiszta csoki, meg olyat, ahol csak velem van és szépek vagyunk mindketten, meg hárman vagyunk szépek, meg még sok milyet, de elmaradtak. Talán majd a szombati bababulin! Az összes kép amúgy itt, de addig is, néhány a jobbakból:
A torta-tűzijáték (érdekes részlet nagypapám-nagyon tipikus ez a vigyor, imádom :) )
Ajándékok:
Jövök be a konyhából, hát ez a látvány fogadott: a két szerelmem elvonult játszani, háttal mindenkinek! Imádtam őket!
Amikor elég volt a sok új, félreült olvasgatni:
A délutáni alvásából is ilyen jókedvűen ébredt, pedig én keltettem fel, olyan durván bealudt: Késő délután még Bobókeresztszülők is beugrottak, újabb torta, újabb ajándék:
Az összes ajándékával (nem kevés, tudom):

4 megjegyzés:

  1. Utólag is nagyon boldog szülinapot az érintetteknek! :)
    Várom a torta-sztorit!!!
    puszi
    D.Évi

    VálaszTörlés
  2. Huhú, ez aztán a születésnap!!!
    És lássuk be, Bobónak bejött az élet, nem minden nap lát az ember ennyi ajándékot! Ez a fantörpikus babaverda is ajándék volt? Király! (Bár rémlik, mintha erről picit konzultáltunk volna anno, de nem vennék rá mérget.)

    Ja, és hát persze még egyszer küldöm a szülinapi fülhúzásokat Bobónak!!!

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez tényleg rengeteg ajándék! :-D És tényleg nagyon édes a Fiúk háttal a sarokban kép!!!

    VálaszTörlés
  4. Évikém, megint olvasol he?? :)) Örülök ám!
    Orsókám, melyik babaverdára gondolsz?? Dömpert és a babakocsit most kapta, jaja!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?