2010. március 22., hétfő

Vár egy új világ

Másfél hónapja tette meg az első önálló lépéseit, három-négy hete jár már igazán, és akkor írtam azt is, hogy milyen furcsa, hogy szabadtéren nem hajlandó elmozdulni mellőlem, pláne nem járni. Kb háromszor voltunk játszótéren úgy, hogy le is tettem, nem csak hintáztunk, mindig picit többet bírt ki, szigorúan mellettem. Erre tegnap a Mózi famíliával lezsíroztunk egy közös játszóterezést, pláne, hogy Bobeszka kihagyta a délelőtti alvást, az idő meg szuper volt. Csodák csodájára 2 órán át voltunk lenn és csak egyszer volt dráma, az is csak amiatt mert Bobó felfedezte Aliz üres túrórudis papírját és ettől kiborult. Az nem érdekes, hogy előtte bevágott három mézes puszedlit....Szóval sütött a nap, Bobó eleinte csücsült a kavicsban és lapátolta, pakolta ki-be, próbálta megenni, kapirgált, aztán egyre jobban felbátorodott, sétálni indult, egész messzire elmerészkedett, csúszdázott, homokozott. Nem térek magamhoz, annyira feldobott ez a tegnapi nap. Egy éve született, most meg játszóterezem vele?????????????? Homokot és kavicsot lapátolunk????? Csúszdázunk?????? Na, ez az igazán durva. Én azt hittem, még korai lesz neki és pár hónap mire élvezni fogja, de nem!!!!! Ez hihetetlen!!! A szülinapja körül elkerült a nosztalgia, amire számítottam, de ez most elkapott.

Aki végignézi a képeket (megéri), abban felmerülhet a kérdés, szükséges-e ennyi képet csinálni egy holmi játszóterezés miatt, de a válaszom határozott igen és közlöm, hogy Alizról még így sem tettem bele ebbe az albumba egy csomót, a szülei szíves elnézést kérve. A gyerekek szenzációsak voltak, szuper napunk volt. Még, még, még!!! Akiben pedig felmerül, hogy mi az a "Rocket csöcs", ne minket kérdezzen, fogalmunk sincs, de a játszótér majd' minden pontjára ez volt fújva :)


Játszótér Alizékkal, 2010 március

11 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy ilyen jól sikerült a játszóterezés! Nálunk napi 2*1.5 óra játszóterezés program van jó időben, rosszabb időben csak taxin száguldás.
    Dorka is hintázik, kergeti a gumilabdákat, lapátolja a homokot, gereblyézik, a homoksütiket még én gyártom. Bobó eszi a homokot? Féltem, h D fogja, de nem teszi. Viszont imád kapirgálni a homokban a lapáttal :DDD
    Rocket csöcs :-))))

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó! Irigy vagyok nagyon, már én is úgy várom.
    HÁla az égnek, és persze Neked, hogy ennyi fényképet készítesz...:-)) Azonkívül, hogy szeretem nézegetni Bobó kalandjait, mindig az egy fajta támpontot, mi várható Ádámnál nem is olyan sokára...:-))

    VálaszTörlés
  3. Elküldtem idő előtt....

    Jobban vagytok ezek szerint igaz?!

    VálaszTörlés
  4. Most jött el az az idő, hogy már élvezik a játszóterezést. Hozzánk nincs olyan közel egy játszó sem, de majd itthon kialakítunk egyet az udvaron. :)
    Hihetetlen, hogy milyen nagyfiú már Bobó! Ezen a képen nagyobb fiúcskának látszik, mint egy 1 éves "baba". Nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  5. Csilla, tudom h ti már régi játszóteresek vagytok, mi kicsit később kezdtük :)) És taxizni sem tud :( De ma is iszonyú jól elvolt a kavicsokkal, úh ahogy én őt ismerem, hamar ráérez majd a dologra :))
    Andrea, nekem is vannak ilyen előfutáraim, pár hónappal idősebb babák (pl Aliz ), tényleg jó őket látni, hova tartunk :))Jó olvasni h szereted Bobó kalandjait :))))) Köszönjük!!!!
    Jobban, igen, lekopogom, pláne tegnap egész végig sütötte a kis pofiját a nap.
    Szilike, bár lenne udvarunk!!! Amúgy nem csak egy kép van ám!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók a képek! Nagyon nagyon jók! Csudaszépek vagytok!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, remélem nem értetted félre. Nem úgy akartam írni, hogy Bezzeg, D... :-( Amúgy azért is van nálunk régóta játszózás, mert itt a lakóparkban 5 játszótér van, úh kikerülhetetlen :D
    Homokevés ügyben nem írtál. Bepróbálkozott vele? És a kavicsokat nem akarja megenni? Szerencsére az nálunk nincs. A homok meg meglepő módon nem nagyon izgatta. Ennek szívből örültem. Én anno 2pofára toltam be .D

    VálaszTörlés
  8. Dehogy értettem félre!!! Homokozóból kijön, sztm mert ott bénán tud járni, de a kavicsot zabálta....

    VálaszTörlés
  9. nincs olyan, hogy túl sok fénykép ;)

    VálaszTörlés
  10. Biztos akkor D-nek azért tecc a homokozó mert ő egyformán sehol sem tud menni :DDDDDDDDDd Viszont mászik... Sárban, koszban, homokban, fűben :DDDDDD

    VálaszTörlés
  11. Annyira jók a tavaszi szerkói Bobónak!!!
    Enyém Réka a hintát imádja, a csúszdán is kacag, csak én fáradok el a sokszor felrakosgatásban. A homok egyenlőre hidegen hagyja, de majd ha jó idő lesz és beleülhet túrni a közepébe, szerintem az is tetszeni fog Neki! :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?