2010. március 11., csütörtök

Melyik a legbreakingebb news?

Breaking News. Ez a szöveg volt ma kiírva az RTL Klub Reggelijében, miközben Klapka György előadott egy újabb kisszínest a totál elmebeteg Mary Zsuzsiról valamint a drogfüggő gyerekükről (asszem legalábbis, nem tudtam figyelni, felolvastam épp). Breaking News. Nem hittem a szememnek.

Ha nem is breaking news, de megnézve a mai hírek közül néhányat: Lovasi Kossuth-díjat kap, meghalt egy újabb amerikai ex-tinisztár, az MDF új kampányt indít, kidobott BKV-s ingeket találtak egy szeméttelepen, Chilében erős utórezgés, felfüggesztették a VPOP dél-dunántúli regionális parancsnokát, Bill Gates lecsúszott a második helyre, berúgott egy repülőgép teljes személyzete, így a gép nem szállt fel, Majka ügyesen kitapogatta a barátnője fenekét a Mr És Mrs-ben. Kuncze visszavonul a politikai életből, stb.

Mik ezek a fenti  világrengető események ahhoz képest, hogy a négynap-múlva egyéves fiam, ma utánozta először a szél hangját és ma először mutatta meg teljesen magától, hogy hogy csinál a halacska, anélkül, hogy  először mutatnom kellett volna neki? Kiszúrta a könyvben és cuppogott, van egy új miniplüss-hala, megmutattam neki, öt perc múlva elővette és cuppogott, este felém nyújtotta a fürdőben lévő szivacshalát és cuppogott.

(Egyébként az elmúlt kb két hétben hihetetlen sokat ügyesedett, okosodott, amire most nyilván minden Bobórajongó felhördül -méltán!-, hogy erről ők miért is nem tudnak és miért is nem rögzítem és illusztrálom a gyerek újabb és újabb kunsztjait, de egyszerűen lehetetlen mindent leírni róla, szó szerint napról napra változik (egyelőre jó irányba), egyre többet tud, egyre többet ismer meg a kis világából, egyre jófejebb, egyre viccesebb, egyre csibészebb, egyre gyönyörűbb, egyre ügyesebb és okosabb. Komolyan. Nem vagyok elfogult. Ha kívül helyezkedem magamon, akkor is azt kell mondanom, hogy ő minden idők gyereke. Soha másmilyet. És már megint alszik és megint nem tudom megpuszilni, pedig dejó lenne! Bár ahogy ismerem, éjjel még találkozunk néhányszor, akkor pótolhatom. Igaz, éjjel nem ilyen szépeket szoktam gondolni róla, lehet, hogy ez már eszembe sem fog jutni, csak morogni fogok, hogy miért is nem alussza még mindig végig majdegyévesen az éjszakát az a k***a kölyök?!?!?!

4 megjegyzés:

  1. hör-hör (ez a felhördülés volt)
    ügyesokosszép, mit lehet hozzátenni ;)? Azért mindenesetre újra leírom, hogy annyira zseniálisan szuper, amikor így kinyílik a világ nekik, és egyre több mindent értenek, és olyan jó, hogy vannak. (igen, Dina átaludta az éjszakát, és Júda is csak 2szer kelt, most kedvelem őket eléggé ;))
    és Zsófi vagyok, csak nincs kedvem átállítani a felhasználót...

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy Kunce elhúzza a csíkot és sajnálom Corey Haim-ot (régen bele voltam esve), de sokkal jobban érdekelne, hogy csinál a halacska!

    VálaszTörlés
  3. Én is pont ezt írtam az egyéves posztba, hogy komolyan már jegyzetfüzettel kéne mászkálni ha mindent dokumentálni akarnánk, mert mostanában annyi az IGAZI bréking nyúz!!!! :-DDD
    Az utóbbi 1 hónap talán több mint előtte 3 hónap alatt. És sztem ez megállíthatatlan ezeknél a huncutoknál!!!!

    Ismerőseink kislánya elmúlt 2 éves és nemhogy ébred éjjel, de még mindig eszik.

    Ma voltunk státuszon (gyors poszt készült róla) és nekünk mondta is a védőnőnk, h ilyen izgő-mozgó gyerkőcnek mint D, akinek ugyebár minden fontosabb nappal mint enni annak igenis kell még éjjel, nyugalomban az az elfogyasztott 300 milli....(uis kétszer eszik éjjel!!!! plsuz 5ször eszik nappal és nem keveset! )

    Férjem kel hozzá, úgyhogy kibic vagyok, de mi is ugyanígy érezzük. Egyszerűen igényli, mi meg nem akarjuk leszoktatni róla csak azért mert "ekkora nagy 1 éves már minek eszik éjjel?" - legalábbis sokan ingatják a fejük, mikor hallják, h D még eszik éjjel...

    VálaszTörlés
  4. Bea, én az életben nem hallottam róla...
    Csillikém, olvastam a jegyzetfüzetes gondolatod és még majdnem le is nyúltam, annyira tetszett! Mindig olvaslak ám, még ha nem is írok ;)Viszont egy valamit tisztázzunk: Bobó kéthónapos kora óta NEM ESZIK ÉJJEL!!!! Egyszerűen sokszor felébred, ha mákom van csak 1-2x, ha nem, akkor 4-5x, de szerencsére ez a ritkább. Semmi dolgom vele, cumit kitapogatni a sötétben, bedugni a szájába, betakarni Bobót és és megpróbálni egyből visszaaludni ;)
    Én nem értek egyet az éjjeli etetéssel, de Dorkád mondjuk nem ilyen nehézsúlyú versenyző, mint Bobeszkám, nála lehet, h tényleg kell...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?