2010. március 23., kedd

A kiskanalat leszámítva...

Minden alkalommal ez történik: Győző morog, szörnyülködik és értetlenkedik, veszekszünk, nekem pedig taktikáznom kell, hogy hogy adagoljam részleteiben azt a néhány csomagot, amit magunkkal viszünk, hogy kevesebbnek tűnjön. Ahova megyünk, ott pedig rendszerint albán menekültnek néznek minket, akik alattomban beköltözni készülnek, holott csak egy szép délutánról volt szó, vagy ahogy most: egy nagyszüleimnél töltött éjszakáról, előtte-utána két fél nappal. Csak mi ketten, apánk dolgozik. Hogy a szemráncolás indokolt-e vagy sem, döntsétek el ti. Íme a mit hoztunk-magunkkal-lista.

  • Alváshoz: utazóágy,3 párna, 2 nappali, 1 éjjeli takaró, plüssnyuszi, pizsama, hálózsák, nekem is pizsama, walkie talkie, esti Altató könyv, és a  kegyelemdöfés Győzőnek: matrac a kiságyba (hogy jobban aludjon). Nekem egy könyv elalváshoz. Ha idegen helyre megyünk, még olvasólámpát is viszek magammal, hoppá!
  • Gyógyszerek: orrcsöpp mindkettőnknek, orrszívó, orrkenőcs, Sterimar, Dologel, Dentinox (jobb2 felül kibújóban, zsebkendő.
  • Fürdéshez: csúszásgátló, pár fürdősjáték, fogkeféink, Bobófogkrém, popsikrém, Bobószappan,nekem arclemosó.
  • Játékok: nem sorolom fel tételesen, de elég sok, pedig visszafogtam magam. Hoztunk homokozós játékot is, illetve pár olyat is, ami itt marad, hogy legközelebb kevesebbet kelljen hozni.
  • Kaja: csak egy műanyag kiskanál (na, ez pl. belátom, felesleges) és egy szakállka. Ezt is megértük, hogy nem Avent-es poharakkal közlekedünk. Jaaaa, de: elhoztuk reggelire a Cottage Chease-t is, mert Bobek teljesen rákattant.
  • Ruhák:  Neki: egy szerkó holnapra és egy tartalék mindenből, egy gumicsizma, egy vékonyabb kabát, egy vastagabb sapka; Nekem: a sapkát és a tartalék ruhát leszámítva (bízva abban, hogy nem szarom össze magam) macskaköröm.
  • Egyéb: babakocsi, pelenka, seggtörlő értelemszerűen, fényképezőgép, elemtöltő, Maszkabál és Gyerekdalok dvd krízis esetére, 2 cumi, vizes cumisüveg, etetőszék.
  • Ami benn volt a kocsiban, de itt marad: egy varrógép és egy hatalmas zsák kinőtt Bobóruha, plusz néhány szokásos varrnivaló nagyszüleinek szeretetem jeléül.
  • Ami viszont visszafele ráadásként jönni fog: egy doboz baba és lovacska és remélem némi kaja ellátmány. Győző pedig ma bevitt egy doboz mesekönyvet, amit a padlásról szedtem elő. 
Utóbbi kettőt csak azért írom le, hogy az autók állapotát a lehető legélethűbben tudjátok elképzelni.

Csak érdekességképpen jelzem, ha Győző is jött volna, ő ezeket hozta volna: 1 póló, 1 alsógatya, 1 zokni, 1 fogkefe. 
 
A kérdés pedig a következő: Van-e olyan tétel, amit ki lehetett volna hagyni??!?! Szerintem nem. Csak a kiskanál. Meg a matrac, de a szívem megszakad érte, akárhányszor azon a szar, suhogós, hajtogatós utazóágybetéten alszik.

16 megjegyzés:

  1. Én ezeket nem vinném (lásd lent). Ellenben Nurofen nélkül és UNIVER barack-körte-csirkehússal kaja+túrókrém+keksz nekünk még kerülne be.


    ,3 párna, 2 nappali, plüssnyuszi, , walkie talkie, esti Altató k0önyv, és a kegyelemdöfés Győzőnek: matrac a kiságyba (hogy jobban aludjon). Nekem egy könyv elalváshoz. Ha idegen helyre megyünk, még olvasólámpát is viszek magammal, hoppá!
    Gyógyszerek: orrcsöpp mindkettőnknek, orrkenőcs, , Dologel, Dentinox (jobb2 felül kibújóban).
    Fürdéshez: csúszásgátló,Bobószappan,nekem arclemosó.
    Játékok: nem sorolom fel tételesen, de elég sok, pedig visszafogtam magam.

    elemtöltő, Maszkabál és Gyerekdalok dvd krízis esetére, 2 cumi,

    VálaszTörlés
  2. Az orrszívót nem vitted?? :O

    VálaszTörlés
  3. :-D :-D :-D
    Mi nyáron két durván fullon lévő autóval mentünk a Balatonra, mert még a kiságyat is vittük :-)))
    Mondjuk nálunk én vagyok a laza (a fent említett sok cucc Peti megnyugtatása miatt volt), és feltalálom magam bármi nélkül. Ami muszáj, az a cumi(!!!), dentinox, enni- és innivaló. Minden más helyettesíthető. Nyilván a ruha is kell, meg a walkie talkie, meg a fürdető, meg.... Basszus, igazad van! :-D
    Na jó, az etetőszéken hangosan felnevettem... :-)))

    VálaszTörlés
  4. Bea: írtam az orrszívót!! De porszívót nem hoztunk, az van itt is :)
    Réka: az etetőszék szerencsére ilyen asztalra tehető, lapra csukható, szóval nem egy nagy darab és tudom h ölben is lehetne etetni, de így kényelmesebb sokkal...
    Csilla: nem vinnél orrcsöppet ha náthás lenne Dorka???!! Vagy Dentinox-ot, ha jönne a foga?? Én meg ne mossak arcot, Bobó meg csak vízzel fürödjön?!? :) Vagy nagyszüleim noname tusfürdőivel??? Az alváshoz pedig mióta megszületett visszük azt, ami otthon is van az ágyában (egyébként ennyi, amit felsoroltam), hogy érezze a saját környezetét, szerintem ez így helyes, bár tuti h full idegen párnákkal, takarókkal is elaludna, de így nyugodt a lelkem (meg sztm az övé is).
    Jó, az elemtöltő is felesleges a kiskanál mellett, mert eddig hármat fotóztam..Tessék, még egy tételt kihúztam. :)

    VálaszTörlés
  5. Zsófi vagyok...
    Nekem igaziból nincs szavam ilyen ügyben, Ávi 2 hét után konstatálta, hogy Izraelben végighurcoltattam vele egy halom vastag pulcsit, bélelt kord nadrágot, harisnyákat, stb-t Dinának... Egyszer kellett rá zoknit húzni a napozóhoz, amikor szombat éjjel beutaztunk Jeruzsálembe barátokkal találkozni különben a napozó is kicsit sok volt :))
    Szóval nem vinnék takarókat-párnákat, csak az alvós állatot. Sztem már ezt mondtam régebben, én az utazóágy matracához varrattam egy huzatot, amibe beletesszük az alsó betétet és így nem susog. Ez nem foglal helyet :)
    Csúszásgátlót, fürdős játékot szintén kihagytam volna. A flakonok, üres joghurtos poharak, stb. ugyanúgy megteszi.
    Játékokból csak az ott maradókat vinném. A dvdk sztem jók, mert kis helyet foglalnak el, és noha tapasztalataim alapján ilyenkor a legritkábban van krízishelyzet, ha mégis, akkor jól jönnek.
    A többi sztem ok :)
    DE én ugye 2gyerekes tapasztalt vén róka vagyok ;), a fent említett Izraeli útra mi is hurcoltuk az utazóágyat is, pedig mindenhol volt, ahova mentünk. És az autósülést is, noha a bérelt autónkhoz lehetett volna kérni, de az nekem nem felelt meg :D Szóval megértelek abszolút.

    VálaszTörlés
  6. közben megebédeltem, és eszembe jutott, hogy én a pelenkát ki szoktam számolni kb. és annyit viszek. Hosszabb időre meg csak annyit, amennyi az úthoz kell, utána a helyszínen veszek.

    VálaszTörlés
  7. Ja, hogy most Bobó beteg? Mert ha csak úgy csörcsög néha akkor max. napi 1-1 porszifújás és annyi. Orrcseppet ha jól emlékszem 2 hetes kora óta nem látott.
    Dentinox: nem használjuk... hova kenjem?????? őszintés? azt sem tudom mikor épp melyiktől visít annyi bújik... amúgy sem ér neki cart se.
    Én nem azt mondtam, h miket ne vigyél, hanem kihúztam amit mi nem vinnénk, nagy különbség! :-DDDDD mert pl. D-nek kukk mindegy van-e párna, sosem érdekelte, ahogy az sem, h plüssök vegyék körül. Szó szerint letojja őket :-( Úh ő itthon is párna nélkül és hálózsákban alszik, pléd nélkül. 24 fokban nekem sem kéne pléd.

    VálaszTörlés
  8. ja, mini flakonos (DM_ben kapható) Gabi fürdetőt vinnék. ez még lemaradt :D

    VálaszTörlés
  9. Ismerős a lista. Nekünk két gyerekkel dupla listánk van...gondolhatod.
    Amúgy szívesen megnéznék egy fotót a fullra pakolt autóról. :D

    VálaszTörlés
  10. Labello? Kézkrém??
    Ha ezeket nem viszed, kénytelen vagyok megszakítani a kapcsolatot.

    VálaszTörlés
  11. JELENTEM: HASZNÁLTAM AZ ELEMTÖLTŐT IS!!!!!!!!!!!

    Zsófi :))))))))))))) Kézzeld, most már Dina magának is vinne még ezt-azt....
    Csill: taknyos, de szívni még kell.
    Smarties: üdv a blogon!! ;)
    Zsüdittö: LAbellom kézzeld három napja nem találtam, ki is voltam készülve, de pont ma este -az utolsó pillanatban-találtunk egy másikat. Életmentő volt!!!
    Bea: sose hazudnék neked.

    VálaszTörlés
  12. Dinával minden elindulás harc, hogy nem, nem mehet az én gyöngysorommal a nyakában játszóra, és nem, nem viszünk a ringatóra 3 kistáskát, és abban az egyben, amit viszünk, abban sem hozhatja a 3féle mobiltelefonját, max. egyet. És Edét, a legkedvencebb és egyben alvós babáját főleg nem viheti ki a lakásból! Valamint a telekre menet nincs szükségünk 2 zsák játékra, mert van ott 10 tonna. ÉS A GYÖNGYSOROMAT SEHOVA NEM VIHETED, HALLOD????
    Rettttttttenetes :D

    VálaszTörlés
  13. Virág, én SEMMIT nem vennék ki, velünk mindenből 2 pót jön és néhány felesleges is, mert honnan tudjam, hogy melyik pólóját lesz kedvem ráadni Olivérre 3 nap múlva??? Plusz az arclemosó nem elég, nappali krém, éjszakai krém (na jó, ha nagyon nem férünk, akkor egy, ami jó mindkét napszakra), szemápoló krém (tudod, én már öregedő, dagadt nő vagyok).
    És természetesen etetőszék. A szétszedhető ikeás. És van egy Totseat is a pelustáskában.
    De én orvosi eset vagyok, foglalkozási ártalommal terhelten.
    Szóval szólok, ha legközelebb utazunk, küldd el Győzőt, nagyon hálás lesz, hogy TE CSAK ennyi cuccot szoktál pakolni!!!

    (Ui: legközelebb 3 hét múlva utazunk, repülővel, max 20 kg áll Olivér + az én rendelkezésemre. Vagy nézzük úgy, hogy 40 Olivér + Apa + Anya... hát, asszem életem legkeményebb pakolása lesz, szeretnék pont 3 héttel öregebb lenni...)

    VálaszTörlés
  14. Ja, amúgy kiskanálból is több jön, soha nem lehet tudni...szóval semmiképp ne vedd ki a pakkból!!! :-D

    VálaszTörlés
  15. A csúszásgátló, fürdőjáték nélkül lehetne élni és az etetőszék nélkül is, de mi is volt hogy vittük és ne tudd meg milyen szép a mi utazólistánk is! :-D
    Mi az a macskaköröm???

    VálaszTörlés

Mit szólsz?