2010. november 11., csütörtök

Erdélyi K.F. Botond

Ha Botond jövő karácsonyra Götz babát vagy My Little Pony-t kér ajándékba; ha kedvenc szórakozása az lesz, hogy a tükör előtt illegeti magát; ha a jövőben arról teszek fel videókat, hogy a tűsarkúimban topog és kirúzsozza a száját; ha az óvodában azt kéri, hogy szívecske legyen a jele; ha kedvenc meséje a Hamupipőke lesz a Verdák helyett; ha farsangkor kertészlánynak akar öltözni; ha az iskolában keresztbetett lábbal fotózkodik; ha a zsúrmeghívásait lányoktól kapja majd; ha varrószakköre iratkozik be foci helyett; ha lelkészi ambíció lesznek; ha az első szerelme Peti lesz, akkor engem okoljatok.




Egy hosszúra nyúlt, kettesben töltött esős délelőttön ugyanis elővettem a kishúgom régi babáskészletét. Botond megzavarodott örömében a kis játék-túróruditól és tejesdoboztól. Egy órán át ebédeltettük a babákat, Bobó tolta beléjük a kaját rendíthetetlenül a minikanalakkal, itatta őket, lefektette őket, rendezkedett. Aztán egy mozdulattal félredobta mind és visszatért a tehenéhez meg a kecskéjéhez, ami július óta a kezéhez van nőve.

14 megjegyzés:

  1. Naponta többször benéztem, hogy mi van már a házatok táján!Érdemes volt várni, jót vihogtam.
    Üdv.:KK

    VálaszTörlés
  2. Júda imádja etetni, altatni, sétáltatni a babákat, de nekem erről eddig csak az jutott eszembe, hogy nagyon gondos apuka lesz, és jól jár majd vele a felesége :)

    VálaszTörlés
  3. ja, és Dina sztem ölni tudna ezért a szettért :D

    VálaszTörlés
  4. Viccelsz? Ezzel én is órákig tudnék játszani, Olivérről nem is beszélve...

    Ha ez megnyugtat, Olivér ma 10 percen keresztül tologatott a játszótéren egy rózsaszín játékbabakocsit a benne ülő rózsaszín nyuszival... és ezt nem először teszi...
    még nem paráztam be miatta :-) Ez csak játék :-))) (Remélem... :-o)

    VálaszTörlés
  5. Én is ölni tudnék a szettért! Zseniális! Bobó is, természetesen. Hát ezért volt ma ennyire gondoskodó... :)))))

    VálaszTörlés
  6. Az én fiamnak is a babakocsitologatás a kedvenc elfoglaltsága a bölcsiben :)
    És mivel imád főzni, konyhát tervezünk neki karácsonyra. A családból hallottam hasonló reakciót, mint a te első bekezdésed, de szerintem csak mesterszakács lesz belőle, azok meg mind férfiak :)

    Amúgy az alapján, ahogy eddig megismertem Bobót meg a "lelkét", én is arra tippelnék, hogy gondos(kodó) apuka lesz!

    VálaszTörlés
  7. Játékkonyházni, babakocsit tolni fiúknak is kijáró szórakozás!!!! Más kérdés, hogy egy nagyi sem néz furcsa szemmel egy Verdázó kislány láttán, míg a Barbie-zó kisfiúra előbb-utóbb lehet, hogy rászólnak. De le kell ám tojni. Ettől nem lesz másmilyen. Ill. nem ettől lesz másmilyen.

    Amúgy mi az a K. F. ????

    Jancsee, a tudatlan

    VálaszTörlés
  8. azért a babákat eltesszük a szekrény tetejére...
    :)
    Bobóapu

    VálaszTörlés
  9. Úgy tűnik ez kell, hogy Bobóapu is hozzászóljon... :))
    Jancsi, Erdélyi Kicsit Feminin Botond

    VálaszTörlés
  10. Zalán is etet babákat és kedvenc időtöltése rózsaszín babakocsit tologatni, ha talál. Gondoltam veszek neki valami tologatni valót itthonra is, javasolták a bevásárló kosarat :)

    VálaszTörlés
  11. Nyugi:)))))))))))))))azért a második képen az a "vívóállásban-adagolva-tápszert" inkább apás, mint mamás pozitúra, nem?:))))))

    VálaszTörlés
  12. azért meg kell hagyjam a cucc tényleg KIRÁLYSIRÁLYBIRÁLY,

    VálaszTörlés
  13. Ajaj, először csak a képeket néztem, és az utolsóról hirtelen azt hittem, hogy piás üvegek, és cigis dobozok vannak rajta... Menthetetlenül romlott vagyok. Vagy vak :-D Aztán elolvastam és nagyon jót mulattam az íráson, és szuper ez a készlet! A képeken meg tündéri Bobó, főleg a másodikon, ahol eteti a babát! :-)

    VálaszTörlés
  14. Győző! Tűzre a csajos dolgokkal! G.I. Joe-t a gyereknek meg kovbój stukkert!!! Save Bobó!
    A Keresztapa

    VálaszTörlés

Mit szólsz?