2010. november 1., hétfő

Hol van már a Jóbobó?

Részlet...

Itthon:
- Jó reggelt, Bobó!
- Nem. (vigyorog)

- Gyere, kiveszlek!
- Nem. (vigyorog)

- Jössz reggelizni?
- Nem. (erővel beültetem)

- Itt a lekváros kenyér, tessék.
- Nennyó. (majd annyit zabál, hogy aggódom, szétpukkad)

- Kijössz?
- Nem. Kijön! (kijön)

- Gyere, megyünk a Várba!
- Nem. (elmenekül, erőszakkal felöltöztetem)

Az autóban:
- Másik Várba!
- Jó, Bobó, megyünk másik Várba.
- Nem Várba, másik Várba.
- Mondom, jó, megyünk másik Várba (életében nem volt még a Várban)

Az autóból:
- Nézd, ha kinézel az ablakon, ott a Vár!
- Nem.
- De.

A parkolóban:
- Nézd, ott egy kiskutya!
- Nem.

A Várban: 
- Haza.
- Maradjunk még egy kicsit!
- Nem.
- Gyere, keresünk szoborlovat!
- Szobojló, szobojló! Nennyó, másik szobojló!
- Jó, keresünk másik szoborlovat!
- Nézd, közben itt egy szobororoszlán!
- Nem! Nem! Szobojló!
- Ott egy másik szoborló!
- Haza.

Az autóban:
- Idó!
- Lesz még idő játszani.
- Icipici idó.
- Igen, icipici idő lesz még ebéd előtt.

Otthon:
- Gyere, ebédelünk!
- Nem.
- Itt a pizza, gyere!
- Nem. (erővel beültetem)
- Nennyó.  (majd annyit zabál, hogy aggódom, szétpukkad)

- Gyere, megyünk aludni!
- Nem. (erővel elviszem, vigyorog, pikkpakk elalszik, megpihenek én is, ülhetek neki a szakdogámnak)

A délutánunktól és attól, hogy minden napunkról beszámoljak nektek, megkíméllek benneteket. Az a szerencse, hogy egyelőre még tudok rajta röhögni, hogy mindennel ellenkezik. Most még viccesnek tartom, ha már két hónapja ez lesz, nem biztos hogy ilyen higgadt leszek. Egyelőre csak elindulni nehéz vele, meg hazaindulni, meg etetőszékbe beültetni, meg kivenni onnan, meg ágyba bevarázsolni, majd onnan kivarázsolni, meg fürdésre rávenni, majd a kádból kijövetelre rávenni, meg a... meg a... soroljam még???????

Akinek a hosszú bejegyzés után van még kedve 170 Várban készült fényképet is megnézni, hajrá:

8 megjegyzés:

  1. Másik vár, másik szobojló! :-D :-D :-D Jujj, hát ez így olvasva nagyon vicces! :-D

    Amúgy biztos hogy idegesítő lesz, szerintem nem két hónap múlva, hanem kb két nap múlva, de egyrészt valószínűleg abbahagyja, másrészt zabálnivaló lehet! Belekuksiztam a képekbe, a kedvenceim amikor húzza az orrát és úgy vigyorog!

    VálaszTörlés
  2. Mindig várok valamit a gyerekem fejlődését tekintve. Amíg egy helyben feküdt azt vártam, hogy forogjon, amikor forgott, hogy másszon.Most éppen azt várom, hogy járjon és ilyeneket mondjon, hogy nennyó és szobojló.
    Végignéztem mind a 170 képet és szép, új és naaagy lakás ide vagy oda, időnként visszavágyom a fővárosba... :(
    Üdv.:KK.

    VálaszTörlés
  3. Az ciki, ha majdnem bep.siltem a röhögéstől??? :-))) Annyira jó dumák és annyira előttem van, hogy 'Nézd, ott a Vár. Nem. De' :-)))))

    VálaszTörlés
  4. Bizony, nagyon vicces párbeszédek tudnak ebből kialakulni! :))))))))

    Egyébként szerintem is hamarosan abbahagyja, jobban mondva én azt vettem észre, (de ez nem biztos, mert nekem csak egy tapasztalatom van) hogy a mi reakcióinkat látva, meg a körülményeket, ilyenkor tudatosul igazán, hogy mi is a nem. Eddig is tudta, de most valahogy jobban látja, hogy attól, hogy nem, még nem tűnik el a vár. Valami ilyesmi, ha érted... :/ Nálunk most már reális nem-ek vannak. Huncut nem-ek, ha nincs kedve valamihez. Aztán jön majd a dacosabb nem, a csakazértisnem :)

    VálaszTörlés
  5. :)))))))))

    Nekem a kedvencem a "haza, haza!" :))

    VálaszTörlés
  6. höhö, másik vár... lesz ez még így se - mondja a világ két leghisztisebb és legdacosabb gyerekének az anyukája...

    VálaszTörlés
  7. No végre catch up-oltam magam. Szinte minden bejegyzésedre írtam volna egy-két szót, hogy igen, Aliz is versben beszél, meg hogy mennyire jó anya vagy, de tényleg!, és hogy sok sikert a púpok rendberakásához meg a fránya szakdoga stb. stb. de most csak ennyi. Még mindig jó olvasni téged, sokszor szívemből szólsz!

    VálaszTörlés
  8. Egy hete nincs új post...
    ????????????
    K.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?