2010. november 15., hétfő

Tökjó fejlemény

Huszonöt éve az szerzett örömet, ha vastag fekete filctollal cápát rajzolhattam nagymamám hófehér padlószőnyegére.
Húsz éve az szerzett örömet, ha anyám és apám nem veszett össze a fejem fölött.
Tizenöt éve az szerzett örömet, ha J. Bálint rám mosolygott vagy ha kilakkozhattam színtelenre a körmöm és az osztályfőnököm nem zavart haza, hogy a Fazekasban ilyet nem viselünk.
Tíz éve az szerzett örömet, ha a barátaimmal tölthettem az időm és ha összeveszhettem anyukámmal.
Öt éve az szerzett örömet, ha nem kaptam alkohol - és nikotinmérgezést valamint ha kivételesen nem forgattam fel fenekestül az életem egyetlen éjszaka alatt. 
Ma az szerez örömet, hogy a gyerekem hajlandó sütőtököt enni. 

Aki nem tudná ugyanis: a banán kivételével, Botond semmi, de semmi zöldséget vagy gyümölcsöt nem fogyaszt egészen régóta, amivel az őrületbe kerget. Ordítani, sikítani tudnék. A zöldségeket főve imádja, de a gyümölcsöket semmilyen formában sem veszi a szájába. A minap Simiéknél töltöttük a délutánt, ahol sütőtököt kaptunk uzsira és levegőt sem mertem venni, mikor ahelyett, hogy felháborodva kiverte volna  a kezemből,  megközelítőleg öt szeletet tolt be az arcába. A rend kedvéért azért fenntartással kezeltem a nemvárt fordulatot, nem mertem beleélni magam, de ma megismétlődött az eset: rengeteget sütőtököt uzsonnázott. Hát így. Manapság ettől ugrom ki a bőrömből.

3 megjegyzés:

  1. Ez tényleg tök jó! :-D Az is ahogy megírtad, meg az is hogy Bobó eszi a sütőtököt. Fekete filces cápa a fehér padlószőnyegen, hihi! :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. Szilvi, tudnád milyen büszkén vonszoltam fel magammal nagyanyám, hogy nézze meg gyorsan, mit alkottam (állítólag)!!

    VálaszTörlés
  3. 15 éve betűről betűre ugyanaz szerzett örömöt, de rám csak azért mosolygott, mert kellett a leckém lemásolásra. :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?