2011. április 6., szerda

Csúcshaverok



7 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy Bobó rajzol???? (Ír????) :-D

    VálaszTörlés
  2. Te biztosan tudod, hogy "EZ" mennyire meghatározó Bobó kis életében, hatalmas Kincs egy ilyen kapcsolat!

    Irigy vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak együtt!!! :-)


    Kicsit off: - Orsi: Bobó csinál sok meghökkentőt, de speciel a rajzolást nem értem. Az miért furcsa hogy rajzol? A legtöbb két éves szívesen rajzol(Vagy Olivér nem rajzol? Persze, tudom a legtöbb 2 éves szívesen kucorodik Anya ölébe és hallgatja/nézi a Vidám mesék könyvet, nálunk meg ez nem megy.)

    VálaszTörlés
  4. Ja és látom nálatok is magas lehet az egy főre jutó balkéz arány .))) Tudom, még korai a kézdominanciát latolgatni, de a képen a balban fogja Bobó is. (Amúgy D is bal kézzel rajzol egyelőre. Nálunk is még 3-4 balkezes van a családban beleértve engem is.)

    VálaszTörlés
  5. Csilli, pont azért írta Orsó, mert múltkor mikor náluk voltunk, Olivér egész végig rajzolni szeretett volna Bobóval és ő nem volt hajlandó... :)) Utána szegény Olivér hetekig emlegette, hogy Bobó nem rajzolt vele :(
    Orsó, szóval igen: brutálisan elkezdett imádni rajzolni, akartam is mondani!!!
    Andi, hjjjajjjj....tudnád mennyire imádom én is ezt!!!

    VálaszTörlés
  6. Ok, ok, de mit rajzoltak??? :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?