2011. április 10., vasárnap

The Rocky Picture Horror Show

 
 




5 megjegyzés:

  1. Hú ez de komoly, nagyon jó képek! :-D
    Mondjuk ez csak a kibicnek semmi sem drága érzés részemről, résztvevőként nem lettem volna ilyen nyugodt és vidám, az tuti! :-)

    VálaszTörlés
  2. Itt Kecskeméten (Pécsen :))) ) egy helyen komoly pénzeket kérnek el az anyukáktól, hogy a gyermekük tapicskolhasson a festékben, vagy akár bele is gázoljon. Örülök, hogy te ezt megoldottad otthon, a festékek árából.
    Én valószínűleg háromszor kaptam volna idegösszeroppanást, a rend- és tisztaság mániámmal.Azt a husi kis csuklót meg imádom....
    KK.

    VálaszTörlés
  3. Fúú, én imádtam, h így tapcsikolt!! Én nagyon bírom, amikor így lazulunk és kivételesen ő sem balhézott, csak amikor beleállítottam a mosdókagylóba lemosni a lábát. :) Pedig azt ő találta ki, h befestékezze.
    KKm, nálunk is van "Maszatoló" 1200-ért....??!!!

    VálaszTörlés
  4. Akkor nyert Zugló, itt kicsivel kevesebb és Festékmanó! :)))

    VálaszTörlés
  5. Ú, ilyen nekünk is kell!!! Persze szigorúan akkor, ha nincs itthon Apa, ettől asszem idegbajt kapna :-)
    Nagyon cuki az első képen a macimancs :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?