2011. április 12., kedd

Esti Showder ...

.....Erdéééééééééélyi Botondddaaaaaaalllll!!!!


Az előbb az ujjait sorolta, emígyen:
"Ez a párducujjad, ez az elefántujjad, ez a krokodilujjad, ez a teveujjad..."
A többire nem emlékszem.

Aztán ez ütötte meg a fülem:
"Albínó védőnéni."
(Anyukám tanította neki ezt a szót tegnap, ma meg voltunk védőnéninél.)

Aztán:
"Apa is ropogós, meg a Mama is ropogós, meg a szekrény is ropogós, meg a lámpa is ropogós. Hahahaha. Vége. Itt a vége fuss el véle!"

"Apa is büdi, Mama is büdi, Bobó is büdi, Johnny is büdi , hahaha! A Bence és a Bálint is  büdi. Hahaha."
(Johnny egy haverunk, akivel vasárnap futottunk össze és akit azóta felrajzol minden családrajzába.)

Aztán Tente babát énekelgetett átköltve. 

A Háti-indulót mindeközben vagy hússzor elénekelte, közben korrektül trombitálva. 

"Bocsánat, nem látta a kacsámat?"

És még megannyi apró viccet talált ki az ágyában és ordított kifele az éterbe, ma különösen formában volt, de a többiről sajnos lemaradtam, mert ólomsúlyú testemet képtelen voltam megmozdítani, hogy közelebb lopóddzak és mindent halljak, itt kinn pukkadoztam a röhögéstől és csak azt jegyeztem le az utókornak, amit a számítógép előtt ülve, dolgozgatva meghallottam-értettem.

7 megjegyzés:

  1. Asszem lezabálom a száját a fejéről.Ennyi! P :-D

    VálaszTörlés
  2. Haláli dumák!!! .)))) Nálunk is hasonló show megy az ágyban. Merthogy a nagylányunk most már egyedül alszik el. Hippp-hippp! sikerült!!! (És nem hány!!!! ööö, too much information?)

    Bobó kérdezz-felelek-et nem szokott nyomni? D kérdez valamit és válaszol rá magának :)))) Én is idekint pukkadozom :))))

    VálaszTörlés
  3. Albínó védőnéni mindent visz :D El sem tudom képzelni hogy fél év múlva már ilyeneket fog dumálni Hanga is.......

    VálaszTörlés
  4. Lehallgató készülék!!!! Bébiőr... Nagyon király, én azon élvezkedem, hogy hagyom még 10 percet az ágyban, és közben hallgatom a fesztelen kibontakozását.

    VálaszTörlés
  5. Jujj de jó dumák, Mama is ropogós, Mama is büdi! :-D Tök jó fej Bobó! :-)

    VálaszTörlés
  6. :) Nagyon vicces az ujj számolgatás. Nekem meg kell várnom míg elalszik, de addig is dumál nekem. Imádom! Majdnem elalszom mellette, közben meg fuldokolva röhögök magamban. :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?