2009. március 30., hétfő

Napokban készült

Ma déli séta Séta után ébredezünk, mosolygunk. Ez a varázsmódszerünk, eddig bevált. Én nem tudok így sem aludni, de amikor ezt az eszközt bevetjük, már mindegy, mert az a lényeg, hogy ő pihenjen végre. Utána mikor már görcsben áll mindenem (kb másfél óra után) legörgetem magam mellé. Ő úgy tűnik, mintha aludna, de nem. Én pedig úgy tűnik, mintha ébren lennék, de nem. Kora reggel nem szeret visszaaludni, ilyenkor általában ide teszem le, hadd ébredjen fel apukája is, míg én.... na mit csinálok? naná, hogy fejek. Egy kis kéz. Egy kis talp. Egy kismanó!!!

5 megjegyzés:

  1. OOOOOOoooooooooooooolyan cuki!!! Én is babázni akarok már, nem igazság!!! :(
    Jól látom, hogy Titi babakocsitok van??? Milyen? Szeretitek? Jól bevált eddig?

    VálaszTörlés
  2. Mámingyápillanatokonbelül te is babázol!!!!!! Aha, Titi. Bevált igen, egy baja van, amit előre is tudtam: nem rugózik. :(

    VálaszTörlés
  3. most írjam én is, hogy gyönyörű meg csudaszép? írom, mert tényleg az :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?