2009. március 14., szombat

Online vajúdás

6:00: Nem tudtam visszaaludni, jönnek tízpercenként a kva erős fájások és az előbb megindult kifelé néhány érdekes cucc... DRUKKOLJATOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7:00: Eddig bírtam, hogy ne telefonáljak. Anyukám lassan átjön. Szülésznő azt kérte, hogy fürödjek, reggelizzek, aztán beszéljünk, hátha a forró fürdő hatására változik valami. Miközben ezt írom, anyukám meg is jött (07.16.).... :)) 09:12: Fürödtem, semmi változás, ugyanúgy 10percesek. Most értünk haza a sétálásból, közben persze meg-megálltunk fájni. Pihi következik. 10:50: Pihentem, közben Családi vakációt nézünk, majd' bepisilek a röhögéstől, meg néha a fájdalomtól, de most, hogy feküdtem, kicsit beritkultak. Szülésznő hívott, be kell majd mennünk kora délután a kórházba ctg-re, de onnan még simán hazajöhetünk. Valószínű áttesszük a székhelyünket anyukámékhoz, Győző nem megy dolgozni. 12.30: Nem hittem, hogy ennyire fog fájni, el sem tudom képzelni, ha ezek sűrűsödni és hosszabbodni fognak, hogy lehet majd elviselni... Jajj, nekem! És a kicsinyemet is úgy sajnálom meg féltem, szegénynek biztos nem jó ez és a neheze még hátravan mindkettőnknek. Nemsokára indulunk itthonról, nem tudom, tudok-e még írni. De a tervek szerint legkésőbb Győző megírja majd, hogy mizu. 13:25: Megnéztük a Rachel gyereket szül I-II-t és elindulunk. Hogy hazamegyünk-e még vagy maradunk a kórházban, nem tudni. 15.50: 5 percesek vannak másfél órája, 5-kor randizunk a szülőszobán Vááááááááá!!!

4 megjegyzés:

Mit szólsz?