2009. március 5., csütörtök

Szülésfelkészítők napja

Tegnap ismét voltam szülésznőnél: nst 3. rész (ld. illusztráció), szülésfelkészítő 4. rész. A vizsgálatnál megint trükközni kellett, mert a mi kis nonkonform fiunk folyton elmászott a tappancsok alól, amelyeknek a szívhangjait kellett volna regisztrálni, így állandó kergetőzés lett a vége, minden mozdulata után utána kellett igazítani a műszert. Már most imádom, milyen jófej! Vérnyomás, vizelet is hibátlan. Azt mondta: EZ A BABA NAGYON JÓL VAN! Még a tegnapi nap hozadéka: végre sor került a szülésfelkészítőr beszélgetésre anyukámmal. Juhhúúú! Pontról pontra elmeséltettem vele, mi hogyan fog történni, mi mennyire fog fájni, mikor mit fogok érezni, stb, stb. Sokkal jobb és élményszerűbb így, mint az internetes vagy szülésznős leírások. Jöhet a babu, mindent tudok... :)

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, ott bent szuper lehet. Meleg van, lehet lubickolni, jön a kaja a csövön, kell ennél több? :-D
    Én akkor voltam már idegbajos, mikor a kiírt időpontom után is nst-re jártam és ezt hallgattam.

    VálaszTörlés
  2. Na, arra nagyon remélem nem kerül sor!! Nagyon-nagyon-nagyon nem szeretném!!
    Dumálok ám vele erről nap, mint nap :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?