2009. április 27., hétfő

Ha a pelenkázóasztal mesélni tudna 2.

Ma reggel 7-kor keltettem Bobót, apukája ilyenkor még alszik, míg mi kajálunk és csend van. Tisztába tettem, kapott szép, tiszta ruhát. Reggelizni gyorsan és sokat szokott a kissrác, ez ma sem volt másként, tehát negyed 8-ra kész voltunk. Ölben volt, háttal feküdt a kezemben, hallom, hogy kakilt egy óriásit, belekezdtem a szokásos ajnározós magánszámomba, hogy mennyire ügyes a mamapicifia, jajj de ügyes, jajj de jó, stb. Igen ám, de éreztem, hogy valami meleg járja át a kezemet...Gyorsan bevittem a pelenkázóra, de megláttam, hogy ezesetben az most nem lesz elég, ha gyengéden áttörölgetem popsitörlővel, arról nem is beszélve, hogy átláttam, hogy mire leveszem róla a cucciat, mindene tiszta sz*r lesz. Gyorsan végiggondolotam, hogy mit akarok csinálni, kiszaladtam a hálóba, hogy megnézzem Győző milyen állapotban van, tud-e segíteni, de aludt, úgyhogy nem keltettem fel, visszaszaladtam a gyerekszobába, közben még felmarkoltam a fényképezőt. Jelzem Botond mindeközben mosolygott. Fürdiben valahogy lehámoztam róla a ruháit, csak a kezei lettek kakisak, magamról is a hálóinget, őt beartottam a zuhany alá. Nem szeretem ezt egyedül csinálni, bal kezemen lóg a gyerek, jobbal mosom, de közben mozog, nem túl stabil, félek, hogy kicsusszan és beleejtem a kádba, ki kéne találni valami biztonságosabb megoldást az ilyen gyorssegély-zuhikra. Lényeg, hogy lemostam tetőtől-talpig. Beletettem a törülközőjébe, közben csicseregtem neki, hogy nehogy elkezdjen vinnyogni, éreztem, hogy valami meleg járja át a hasamat...Lepisilt!!!!!! És közben mit csinált? Röhögött!!! Nem mosolygott: röhögött!!!!!! Gőgicsélve nevetett rám, miközben már én is annyira nevettem, hogy földbe gyökerezett lábbal hagytam, hogy végigpisiljen rajtam. Megint ott kellett hagynom és beszaladnom tiszta törcsiért...Ezek után az lett volna a hab a tortán, ha azt is lekakilja, de erre már nem futotta. Kapott tiszta ruhát (félve a továbbiaktól, de hófehéret kapott), mindekkor volt 7.20.
Egy kis illusztráció, nem túl jó minőségű, de nem volt lehetőségem állítgatni a vakun, távolságon, stb... A lényeg, azt hiszem így is átmegy. Kedd, 07:50: Ma pontosan megismétlődött a tegnapi kaland, azzal a kivétellel, hogy a pisilést most kihagyta és én ma nem annyira nevettem, mint tegnap, de ennek csak az az oka, hogy három órát aludtam éjjel. Íme:

3 megjegyzés:

  1. Bobó rulez!!! :-D

    Ami a legkirályabb, a kakás képek alatt kezdődik az 'Ő' című kedves, romantikus bejegyzés, azzal, hogy arról fantáziáltál, hogy ki lesz ő, hogy' fog kinézni...:-D
    Ekkora kakafolyamra számítottál vajon????? :-DD
    (én nem :-) De néha hogy örülök neki :-D)

    VálaszTörlés
  2. Kaki ide vagy oda, igazán formás combikái vannak a dednek. Én anno nem mertem ilyen fotókat kitenni, pedig nekünk is voltak. Furi egyébként, mert a Monapelből érthetőbb, hogy kifolyjon a cucc, no de egy papírpelusból is?!
    Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Elképesztő, hogy milyen nagy már ez a Bobó, és annnnnyira helyeske ezen a képen. (Mármint nem a kakáson, hanem amin a pofija van)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?