2009. április 5., vasárnap

Időkapszula

Pénteken két újabb látogatója volt Bobókának, Patriszia néni és KápiÉvi néni. Nem tudtuk a legjobb formánkat mutatni, mert pont pénteken kezdődött a hasfájós mizéria, ami néha azóta is felüti a fejét kicsiny életünkben, de azért remélem nem riasztottuk el őket. Ajándékokat is kaptunk!!! Botond szobájának ajtajára két B és két O betűt (gyengébbek kedvéért: BOBO), kis szobájának kis falára szőrös állatos matricákat, valamint a legjobb: egy IDŐKAPSZULÁT!!! Egy papírhengerbe zárva kb tizenöt március 16.-ai hazai illetve nemzetközi sajtótermék, bennük ugyebár a 15.-ei hírekkel! Ennél kreatívabb és menőbb ajándékot el sem tudok képzelni!!! :)))) Már csak egy márciusi playboy-t szeretnék, már írtam kedvenc fodrászomnak, hogy tegye el nekem, ott mindig megvan. Gyűlnek a 18. szülinapi emlékek, ajándékok a kis srácnak! ;) Én pedig kaptam egy igazán szexi holmit, hogy nőnek is érezzem magam....ugyan még nem tudom mihez vegyem fel, a szürke vagy a fekete melegítőmhöz... de majd előbb-utóbb hátha annak is eljön az ideje... :) A képekért remélem utólag hozzájárultok!!

2 megjegyzés:

  1. az ajándékok mind nagyon kedvesek,
    de a születésnapi újságok - az zseniális...
    (szó szerint pótolhatatlan)
    az ötletért gratulálok a lyányoknak

    VálaszTörlés
  2. De szigorúan melcsi fölé!
    és Hozzájárulok!
    (mé nem mondtad, hogy ilyen szar a hajam hátulról! Áááááá) :-))
    Imádtam a gyerekedet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meg Téged, ahogy aggódsz/figyelsz/lereagálsz minden mozdulatát, öröm volt rátok nézni!! :-))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?