2009. augusztus 29., szombat

Csak jót akar...?

Amikor Bobó négykézlábra állt és elkezdett kutyizni, büszkén újságoltam nagymamámnak a telefonban, erre ő: -Szegény!!!! -Mi?????? -Persze, hogy négykézlábra áll, mert születése óta hasra fektetitek szerencsétlent. (azóta ez a gumicsontja) -Aha, biztos nagyon szar neki, azért van egész nap négykézláb... -Atyaisten, akkor egész nap kínozza magát?? -Kínozza magát??? Na, hagyjuk, akkor, ne is idegesíts ezzel! (vérnyomásom 200/100) -Jó hagyjuk, de Kiscsillagom, akkor mostantól altasd nagyon sokat! -?!???!?!?!?!?!?! Összefüggés??? -Nagyon el fog fáradni napközben, többet kell aludnia. -Aha, értem.... (dehogy értem, vérnyomásom 250/120), de nem zavar, hogy Bobót 1. nem kell altatni, 2. akkor teszem le aludni, amikor álmos, nem amikor én úgy gondolom? -Kisszívem, valami baj van? Olyan ingerült vagy. Itt valahol le is zártuk a beszélgetést, erre ma: -Képzeld tegnap éjjel egyáltalán nem ébredt fel!! -Jajj, de jó. Most már próbáld meg, hogy minden étkezés után leteszed aludni! -??????? (vérnyomásom 200/100) -Nagyon keveset alszik ez a gyerek napközben. Nem elég neki a másfél óra. -Először is két és felet alszik általában, másodszor pedig nem tudom erőszakkal elaltatni, amikor álmos, leteszem, alszik annyit amennyit. A körülöttünk lévő kisbabák is ugyanennyit alszanak. -Akkor a mai védőnők nagyon rosszul tanítanak valamit... -Ne kezdd már megint, nem a védőnők tanítják, hogy mit kell csinálni. Ha álmos, alszik, ha nem, nem. Ennyi. -De legalább arra átszoktathatnád, hogy evés után aludjon el. -Miért kellene átszoktatnom? (vérnyomásom 250/120) Nem fog elaludni, mert kaja előtt ébredt fel, nekünk ez így jó, hagyjuk már abba, ne szólj bele! -Megint ingerült vagy, biztos a kevés alvás miatt. Na, ez az én egyébként imádott nagymamám, aki úgy fel tudja húzni az agyamat, mint kevés ember a világon.

6 megjegyzés:

  1. Ezt rögzítetted vagy jegyzeteltél? :) Tényleg csak jót akarnak, anyukám is állandóan altatná Zalánt, ez a vesszőparipája egyen azt aludjon máááá

    VálaszTörlés
  2. Így olvasva vicces, de gondolom Te nem annak élted meg...A nagyik már csak ilyenek. Az enyém tortapudinggal akarta etetni O-t a 7végén...És az istennek nem értette meg, hogy NEM lehet! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg vicces olvasni, vérnyomást sajnálom. Engem a nagymamám kb a 3. héten húzott fel, azzal, hogy - többek között - ő már csak teher mindenki számára és minek is él már: én akkortájt pont 3 órát aludtam éjszaka, küzdöttem a tejjel/tejért, kész voltam teljesen, sírva kiabáltam le a fejét (mit nekem vérnyomás....). Utána három hétig nem beszéltünk :-o Viszont azóta csak pozitívan nyilatkozik mindenről :-D

    VálaszTörlés
  4. hihi :)
    ezért kell megvárni, hogy más szüljön előtted 4 dédunokát, így az 5.re a nagymama már megszokja, hogy mi manapság a módi :)
    Bár már elkezdte Dinát szekálni, hogy miért nem bilibe pisil...

    VálaszTörlés
  5. Az én gyerekem meg a tápszertől lesz nagyfejű (még nagy rá a 0-3 hós sapka, pedig ruhákból már 6-9 hósakat hord) és azért nincs elég tejem, mert nem hallgattam meg anyósomat :D
    Nálunk mindig mindenki mindent JOBBAN tud, el kéne már fogadnunk és azt csinálni, amit mondanak ;)

    VálaszTörlés
  6. :-))) 250/120 :-)))
    Persze ez nem olyan vicces! Nálunk is totál ez van!
    Ádámnak tutti van valami "rejtett" hibája /a koromból kifolyólag persze!!!/, állandóan tesztelve van...de komolyan...Ja, és persze az állandó kérdés: "Most már jó kisfiú ugye?" ez lefordítva annyit tesz: Eszik és alszik, ha véletlenül ébren van e kettő között, akkor egyedül játszik. 250/120!!
    Ez a nagyi elképzelése...:-(((

    VálaszTörlés

Mit szólsz?