2009. augusztus 26., szerda

Egyet tud kúszni

(egy kis szilva visszajött a nagy melóban, na...)

7 megjegyzés:

  1. Én szerintem tévedésben vagy. Ez nem a kúszás. Ez a mászás... A kúszás ahogy a földön FEKVE halad, mászás, amit a videón láthatunk... Gratulálok!!!!
    Szeder

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az a kúszás, amikor a lábával ellöki magát és nem a kezével megy előre, hanem csak előre esik. Vagy?
    Mászás, amikor elengedi az egyik kezével a támasztást és előre lép vele egyet, utána a többi nem???
    Na, mindegy is, az a lényeg h mennyire ügyesek!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Na, megint lemaradtam, szóval igen, ez mászás, Bobó mászik, szuperügyes!!!
    Szilvából milyet kap, frisset préselsz le vagy üveges? Azt mi még nem próbáltuk. De a barack is kijön a nagy munkában ;-P

    VálaszTörlés
  4. Jó akkor 2:1 az állás a mászás javára, ez sztm kúszás :)

    Szilvából igazi friss. (és nem bio)

    VálaszTörlés
  5. 3:1 a mászásnak.
    Na de ki az az Eva??? ;)
    És áruld már el légyszi, honnan van ez a habtapi, én ilyet vadászok már egy ideje

    VálaszTörlés
  6. Tegnap Simi barátnőm elmagyarázta mi a különbség, úh belátom h mászáskezdeményről van szó. :)
    Zsuskesz: természetesen vateráról van, 30 db volt 3000 huf, Bob imádja kikapirgálni a darabkákat és enni meg dobálni. Sztm nagyon praktikus, nagyon bevált!

    VálaszTörlés
  7. Én a kúszásra mindig azt szoktam mondani hogy olyan kommandózós húzom magam után a lában mozdulat, ez nem az, ez mászásféle és gratulálok! :-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?