2009. augusztus 20., csütörtök

Erdélyi B. Botond *

Botibaba legeslegeslegkedvencebb foglalatossága a fák, növények bámulása és újabban tépkedése. Példátlan módon hosszú ideig elvan ezzel, teljesen kikapcsol ha fúj a szél és ő egy fa alatt van. A fűben való kapirgálás újkeletű, mert egyelőre abban a szellemben nevelgetem, terelgetem, tanítgatom Bobókát, hogy ami érdekli, azt fogja meg, tépje meg, érezze az anyagát, stb, úgyhogy nagyokosan letettem a fűre (először csak félig a törölközőre, aztán már konkrétan a füvön feküdt) és borzasztóan élvezte a turkálást, kaparászást és fűzabálást.... A gyámhivatal megnyugtatására közlöm, hogy ez utóbbit megakadályoztam, csak párszor kellett tetemes mennyiségű száraz gazt eltávolítani a szájából.
* (B=botanikus)

2 megjegyzés:

  1. Hehe. Olvasd el a mi blogunkon az 5 hós bejegyzést, annak is a végét inkább, na meg a kommenteket :)
    Én eddig nem mertem letenni a fűbe, de most már le fogom, hátha ő kevesebb füvet tol be a szájába. (Mintha nem minden ott kötne ki...)

    VálaszTörlés
  2. Szia, Zsuskesz! Olvastam már, csak nem tudtam írni, mert nem voltunk itthon és épphogy csak megnéztem a blogokat... :(
    De gondoltam, hogy nem csak az én öthónaposom csinálja ezt ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?