2009. augusztus 15., szombat

Kicsikutyám!

Hetek óta türelmesen vártam ezt a pillanatot, amiről sejtettem, hogy nincs messze, mert az elalvás előtti nyűglődései közben iszonyatos erővel fúrja magát előre az én kicsinyem, előfordul, hogy háromszöget zár be a feje, a kitolt popója és a kinyújtott lába....Szóval nagyon erőlködik egy ideje én meg nagyon vártam és itt van!!!!!!! Eredetileg azt akartuk levideózni, hogy hogyan kapirgálja a füvet és tömi a szájába és közben egyszercsak felemelkedett!!! "Kutyizik", ahogy a tesóimnál hívtuk!!!! Tegnap is csinálta kétszer, de akkor csaltam, mert eleve úgy tettem hasra, hogy maga alatt maradjon a lába. A videó tehát világpremier.

6 megjegyzés:

  1. Azzzzztamindenit, de ügyes!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez....nem tudom....bőgtem....Csodáááás:-))))

    VálaszTörlés
  3. Csak nem értem, hogy csinálja, hogy nem veszi a füvet a szájába!!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Tudom, hogy ügyes, meg minden, de akkor is az a legkirályabb, hogy utána a legnagyobb természetességgel folytatja a kapirgálást, mint ha mi se történt volna :)
    Tényleg nagyon ügyes volt, te meg nagyon aranyosan büszke!

    VálaszTörlés
  5. Annyira ügyes! Azon meg feküdtem a nevetéstől, ahogy kapirgál!

    VálaszTörlés
  6. Mennyire édes! A kutyázása is, a kapirgálása is és ahogy egykedvűen tűri hogy összevisszapuszilgatod! :-)))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?